- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Ooooo word ik voor t gemak eventjes vergeten /disappointed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooooo word ik voor t gemak eventjes vergeten /disappointed

Ik ben bij dominator en solar weekend
@kaartjes, ticketswap staat er niet bij? Prima site om e-tickets te kopen, vrij veilig ook

Oehlala, klinkt spannend :$Ik ben sws in voor meet.. Ik verplicht Punjab ook om mee te meeten.. dus dan zijn we al met z'n drieën![]()
En ondanks die gare trance, was het wel fijn meeten in een half lege tent.. Dus ik pleit voor euhm latin lovers denk ik.. Daar zal het nog niet zo heel druk zijn om 15u verwacht ik?Ik ben sws in voor meet.. Ik verplicht Punjab ook om mee te meeten.. dus dan zijn we al met z'n drieën![]()

Oehlala, klinkt spannend :$
Bedankt hoedie.
Gingen Suus en Trium niet ook?
word er op binnenfeesten ook gemeet ? ben ook op wish, dominator en decibel aanwezig maar ben sowieso iedereen van de groep kwijt als ik naar de meet kom.. binnenfeesten is het toch net wat makkelijker mensen weer terug te vinden.![]()

Oehlala, klinkt spannend :$
Bedankt hoedie.
Gingen Suus en Trium niet ook?

Voorstel voor een plek en tijd? Vond 15u wel goed te doen vorige keer, dan ben ik ook nog redelijk aanspreekbaar enzoEn ondanks die gare trance, was het wel fijn meeten in een half lege tent.. Dus ik pleit voor euhm latin lovers denk ik.. Daar zal het nog niet zo heel druk zijn om 15u verwacht ik?
Haha ik heb ook niks te vertellen geloof ik
Heb ik wat gemist? Valt weinig meer te strijden hoor![]()
Die gaan niet volgens de laatste berichten.
Zal je erbij zetten in de OP. Ja indoorseizoen loopt van okt-apr ongeveer, dan wordt er ook weleens gemeet![]()
No offence, maar heb zo 't idee dat jij het 3e wiel wordt![]()
Grux en martieboy.. Volgens hunzelf.. Maar geen idee wie dat zijn![]()