Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Wordt er nog gemeet @ Dreamfields zaterdag?

Blijkbaar gaan er wat meiden strijden voor Pun:eek:

word er op binnenfeesten ook gemeet ? ben ook op wish, dominator en decibel aanwezig maar ben sowieso iedereen van de groep kwijt als ik naar de meet kom.. binnenfeesten is het toch net wat makkelijker mensen weer terug te vinden. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.252
Wordt er nog gemeet @ Dreamfields zaterdag?

Voorstel voor een plek en tijd? Vond 15u wel goed te doen vorige keer, dan ben ik ook nog redelijk aanspreekbaar enzo :o En ondanks die gare trance, was het wel fijn meeten in een half lege tent.. Dus ik pleit voor euhm latin lovers denk ik.. Daar zal het nog niet zo heel druk zijn om 15u verwacht ik?

Ik ben sws in voor meet.. Ik verplicht Punjab ook om mee te meeten.. dus dan zijn we al met z'n drieën :cool:

Haha ik heb ook niks te vertellen geloof ik :D

Blijkbaar gaan er wat meiden strijden voor Pun:eek:

Heb ik wat gemist? Valt weinig meer te strijden hoor ;)

Oehlala, klinkt spannend :$

Bedankt hoedie.

Gingen Suus en Trium niet ook?

Die gaan niet volgens de laatste berichten.

word er op binnenfeesten ook gemeet ? ben ook op wish, dominator en decibel aanwezig maar ben sowieso iedereen van de groep kwijt als ik naar de meet kom.. binnenfeesten is het toch net wat makkelijker mensen weer terug te vinden. :D

Zal je erbij zetten in de OP. Ja indoorseizoen loopt van okt-apr ongeveer, dan wordt er ook weleens gemeet :)

okay punjab, eerste binnenfeest word Supremacy voor mij. (eind sept) Dik raw n brutal feestje in de brabanthallen. denk er maar eens na topicreaders hehe.

Voorstel voor een plek en tijd? Vond 15u wel goed te doen vorige keer, dan ben ik ook nog redelijk aanspreekbaar enzo :o En ondanks die gare trance, was het wel fijn meeten in een half lege tent.. Dus ik pleit voor euhm latin lovers denk ik.. Daar zal het nog niet zo heel druk zijn om 15u verwacht ik?

Haha ik heb ook niks te vertellen geloof ik :D

Heb ik wat gemist? Valt weinig meer te strijden hoor ;)

Die gaan niet volgens de laatste berichten.

Zal je erbij zetten in de OP. Ja indoorseizoen loopt van okt-apr ongeveer, dan wordt er ook weleens gemeet :)

Onze bus gaat om 13:30 dus verwacht rond 14:30 binnen te zijn, 15:00 moet dus wat mij betreft net lukken. Latin lovers is buiten op het strandje weet dus niet of dat makkelijk is als meetingpoint? Alleen Sffrmkrs en raw hardstyle zijn in tenten. Voor het reuzenrad afspreken lijkt me ook best makkelijk..

No offence, maar heb zo 't idee dat jij het 3e wiel wordt :roflol:

Wut verklaar u nader? Wat kom je überhaupt doen in dit topic

• #2.256
Reuzenrad is ook goed wat mij betreft! En kan ook wat later hoor als het te krap wordt ;)

Ik vind t prima @ reuzenrad! Kan ommij ook wel wat later, maar maakt me opzich niet veel uit!
Komen er nog anderen??

• #2.258
Grux en martieboy.. Volgens hunzelf.. Maar geen idee wie dat zijn :D

Grux en martieboy.. Volgens hunzelf.. Maar geen idee wie dat zijn :D

GAAN WE ZO LOPEN DOEN!!!!:mad::mad:

Ben zeker aanwezig en hoop dat ik drie uur ga redden. Lijk alleen zo ecto bij jou pun denk ik... Slecht voor mijn zelfvertrouwen. ;-)

ik misschien en anders dominator doei

Terug
Naar boven