AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
GAAN WE ZO LOPEN DOEN!!!!:mad::mad:

Ben zeker aanwezig en hoop dat ik drie uur ga redden. Lijk alleen zo ecto bij jou pun denk ik... Slecht voor mijn zelfvertrouwen. ;-)

:D

Ecto's moeten er ook zijn :trollface:

Anders maken we er 15:30 van, dan heeft Euphorea ook wat extra ruimte om in de file te staan met de bus..

Reuzenrad is ook goed wat mij betreft! En kan ook wat later hoor als het te krap wordt ;)

Ik vind t prima @ reuzenrad! Kan ommij ook wel wat later, maar maakt me opzich niet veel uit!
Komen er nog anderen??

GAAN WE ZO LOPEN DOEN!!!!:mad::mad:

Ben zeker aanwezig en hoop dat ik drie uur ga redden. Lijk alleen zo ecto bij jou pun denk ik... Slecht voor mijn zelfvertrouwen. ;-)

ik misschien en anders dominator doei

16:00 reuzenrad doen? Dan is iedereen wel binnen lijkt me?

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

:D

Ecto's moeten er ook zijn :trollface:

Anders maken we er 15:30 van, dan heeft Euphorea ook wat extra ruimte om in de file te staan met de bus..

Oh had deze comment niet gezien, 15:30 is ook prima.

• #2.263
Jij ziet wel meer niet :roflol:

Euhm ja prima ik pas de OP wel even aan!

Jij ziet wel meer niet :roflol:

Euhm ja prima ik pas de OP wel even aan!

Niet lullig doen Willem, k grijp je!

Oke 15:30 bij
reuzenrad_07.jpg

****ing veel zin in :D

Akkoord! Can't wait!

Zie je ons al zitten in zo'n bakje Euph.. doen we twee rondjes.. :o

Ik heb srs hoogtevrees bij zoiets, kijk zaterdag wel hoe groot die is:o Als er geen rij staat ga ik misschien wel, maar kan onmogelijk ergens in de rij staan als ik lekker ga :o

Wel goed bijpak-momentje bovenin :roflol:

Ik heb srs hoogtevrees bij zoiets, kijk zaterdag wel hoe groot die is:o Als er geen rij staat ga ik misschien wel, maar kan onmogelijk ergens in de rij staan als ik lekker ga :o

Wel goed bijpak-momentje bovenin :roflol:

p*ssy.. :roflol:

Ga sws niet in een rij staan.. :o

Vrijdag (20/6) en zaterdag (21/6) Sunrise Festival!

3WcGkgD.jpg

• #2.270
Vrijdag 20 en Vrijdag 21 Juni? :roflol:

Foutje van de organisatie inderdaad. Daarom heb ik voor de mierenneukers de juiste data er bij geschreven.

Zomerkriebels ook in :D

Denk dat we Mysteryland ook wel kunnen toevoegen aan OP? :D

Monegros (18/7), Dekmantel (1/8), Decibel en Sunglow(13/9), mogen er voor mij bij!

Ff meeting voor Awake afspreken? Zin in zeg! :cheer:

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Twijfel nog over Dancefloat (Rotterdam, 5/7). Tof concept, maar om nu de hele dag op zo'n boot vast te zitten...

• #2.280

Ga je erbij zetten!

Wooohooooooo, gezellig vinnie! :D:D:D

+1

Denk dat we Mysteryland ook wel kunnen toevoegen aan OP? :D

Staat erbij hoor blinde :D Of bedoel je dat ik je toe moet voegen??

Monegros (18/7), Dekmantel (1/8), Decibel en Sunglow(13/9), mogen er voor mij bij!

Ff meeting voor Awake afspreken? Zin in zeg! :cheer:

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Twijfel nog over Dancefloat (Rotterdam, 5/7). Tof concept, maar om nu de hele dag op zo'n boot vast te zitten...

Pff veel werk voor mij, straks even toevoegen voor je :rolleyes:

Terug
Naar boven