- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitermate goed vermaakt met alle DBB dames & heren! Goed feestje, 1 bui gehad![]()
Sander van Doorn voor mij de lekkerste set gedraaid!

stel; je sport vlak voor een festival en gaat tijdens die festival in de avond 'uit je plaat'. Is het dan wel verstandig dat je ben gaan sporten in de ochtend? Sloop je dan je lichaam juist omdat je en uit je plaat bent en je lichaam geen rust geeft voor herstel? Of maakt het geen f**k uit dat je die ochtend nog heb gesport en is het juist beter dat je je lichaam nog prikkelt voordat je katabool gaat?
Ik denk dat je onderschat wat er voor nodig is om echt in een "katabole" staat te geraken. Je lichaam switcht echt niet zomaar naar een katabole staat van het een op het andere moment omdat je los gaat op een feest en alcohol drinkt/junkfood eet.
Zeker als je goed gegeten hebt maakt je lichaam gewoon aanspraak op de directe reserves of switcht naar vetverbranding, veel eerder dan spierverbranding.
Daarbij zorgt trainen echt niet dat je lichaam in een soort beschermende anabole staat zit voor de rest van de dag. Integendeel, als jij je lichaam uitput en deze niet de kans geeft zich te herstellen kan het juist negatieve gevolgen hebben. Op een feest eet je meestal niet optimaal en beweeg je misschien meer dan je aankan. Herstel gaat dus langer duren en je kan jezelf zelfs blesseren.
Beste optie is dus imo de dagen dat je los gaat gewoon als rustdag te beschouwen en op onderhoud te blijven deze dagen. De dagen ervoor en erna train en eet je gewoon goed zoals je normaal zou doen.
Licht trainen i.p.v. rust kan ook nog als je perse in het ritme wilt blijven, alleen zal niet echt effectief zijn.
ja precies. het is dus gewoon beter om niet te trainen voor een festival. leek mij ook logisch idd.
sowieso een pot kwark voor een feest ;-)!
huh niet trainen? je wilt toch lekkere pomp hebben voor de chickies? wats met jou man.
....en curlsJa, dacht dat iedereen 1000 situps voor een festival deed
extrema meet was leuk!! ik heb gezien; euphorea, martyyn, lm, boterham, frankkr, unstoppable
mooi feestje weer![]()
Was zeker leeeeeuk