MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Hittegolf dit weekend, PARTYYYY :cool:

Ah kom op really??? Was met Harmony ook zo is echt niet fijn.... zweet me letterlijk half dood altijd

Hittegolf dit weekend, PARTYYYY :cool:

Levensgevaarlijk man. Mensen gaan gewoon tegen de vlakte dan, drogen volledig uit. Als je een hele dag staat te knallen in de brandende zon met +30 graden moet je echt veel drinken om je lichaam een plezier te doen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.485
Saturday wel grote kans op 30+ graden idd..

Levensgevaarlijk man. Mensen gaan gewoon tegen de vlakte dan, droger volledig uit. Als je een hele dag staat te knallen in de brandende zon met +30 graden moet je echt veel drinken om je lichaam een plezier te doen.

Dan maar Bloemendaal opzoeken, tannen en drankjes doen :cool:

30+ graden gaat op Dominator wel killing worden...
Wss hele dag in het water liggen daar dan :o

Hoop dat het nog beetje afkoelt tegen die tijd ..

Verkoop dan je kaartje met flinke winst :o

Nee dan moet ik the day after aanhoren wat ik allemaal gemist heb, wil er nog wel even heen haha
Wellicht idee voor volgend jaar, altijd genoeg mensen die nog goed geld voor een ticket willen betalen :cool:

Nee dan moet ik the day after aanhoren wat ik allemaal gemist heb, wil er nog wel even heen haha
Wellicht idee voor volgend jaar, altijd genoeg mensen die nog goed geld voor een ticket willen betalen :cool:

Dat moet je toch ook aanhoren wanneer je de hele dag in het water gaat liggen? :rolleyes:

ULTRASONIC WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!

Srs, hit me up wie er gaan. Tijd voor een meet! Suus en ik gaan ook :)

Gaat me wat worden op dominator zaterdag, zullen er wss heel wat afgevoerd worden :/

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.499
Plaatselijk 35 graden..
I smell a decibel 2012 :D
God wat was dat afzien... :o

Ja nee f**k daar heb ik echt geen trek in ook :/ DB12 was een nachtmerrie :o

Terug
Naar boven