joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
mogelijk, mogelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb een auto met frans kenteken haha. mag niet in NL rijden met dat ding...
zelfs dat niet eens, je mag max. 2 weken belasting "verlof" krijgen per kenteken per jaar. de rest moet je gewoon betalen
Waarom heb je dan in hemelsnaam een auto met Frans kenteken?
schoonbtoer heeft daar een autobedrijf en hebben die auto gekregenkost ons geen belastingschoonbtoer heeft daar een autobedrijf en hebben die auto gekregen
haha valt mee hoor!
---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------
maar hoezo ben ik een tokkie als ik een auto krijg van me schoonbroer? hij is geen kampert ofzo hoor
kost ons geen belastingschoonbtoer heeft daar een autobedrijf en hebben die auto gekregen
Dus als ik het goed begrijp heb je dus een auto waar je niet mee mag rijden in Nederland? Handig zeg.
Dus als ik het goed begrijp heb je dus een auto waar je niet mee mag rijden in Nederland? Handig zeg.

Ik ook niet rij in de auto's van papa en mama

Ja slim! Weet niet wat zo'n boete kost natuurlijk. Ben je wel gewoon verzekerd?jep, gratis en voor niets. zolang t goed gaat, waarom niet?
kost ons geen belastingschoonbtoer heeft daar een autobedrijf en hebben die auto gekregen
Je zal het wel financieel zwaar hebben 
Ik ook niet rij in de auto's van papa en mama
Behalve motor belasting maar da's niet zo veel.
Ja slim! Weet niet wat zo'n boete kost natuurlijk. Ben je wel gewoon verzekerd?
Doe je het puur voor de belastingJe zal het wel financieel zwaar hebben
![]()
Verdomme!!! We pakken hem op een festival eens flink aan die wanbetaler![]()
alsof jullie hem aan kunnen pakken op decibel
hij danst om jullie heenfrontkick op je knieschijfje staat niet meer op
---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------
[spoilers]hij danst om jullie heen[/spoiler]frontkick op je knieschijfje staat niet meer op

jaa verzekerd ben ik wel gewoon, had er laatst een deuk in gereden maar is gewoon gelijk gemaakt. persoonlijk ben ik ook gewoon verzekerd.
ben meerdere keren aangehouden maar mocht telkens doorrijden, ze vonden het allemaal wel prima. tenzij de belastingdienst komt controleren, dan ben ik aardig de lul. ik moet dan de auto in laten voeren en ben dan €8000 + boete kwijt aan dat grapje
---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------
het is kiezen of delen, of geen auto en op me brommert rijden, of in deze auto rijden met een beetje risico.
---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------
ben op decibel aanwezig:$
baby don't hurt medon't hurt meno more![]()
hij danst om jullie heenfrontkick op je knieschijfje staat niet meer op
---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------
[spoilers]hij danst om jullie heen[/spoiler]frontkick op je knieschijfje staat niet meer op
Hehe misschien als ik een cheap op zijn Nederlands een ticket krijg dat ik nog wel ga :-p
Als je te breed bent dan verzin ik wel een smoes dat ik meer van knuffelen hou dan van vechten. Als ik dan nog mijn eigen naam weet :-p
Kleuterplaat niet met volwassen mensen bemoeien :-p