MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

ik ben iemand die best veel nadenkt over zaken en de gevolgen ervan.

Alleen al het idee dat ik op zo´n feest los ga maar daarna een halve week wil wegkruipen in een donkere hoek verpest het alweer. ik zou er dus niet van kunnen genieten.

Daarom neem ik nog alleen 6apb of 4fa. Het laatse vindt ik alleen wat minder. Van 6apb ben ik 1 dag gaar en daarna eigenlijk niet tot nauwelijks een dip. Kan namelijk ook erg slecht tegen de dip :-p

Die ene keer dat het 30+ graden was tijdens Decibel was een beetje too much (2012 dacht ik?), maar max. 16 graden en grote kans op regen klinkt niet heel best.. :o

Ach ja.. :banana:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.810
Ja ik teken dan ook liever voor 35 graden.. Liever te warm en afkoelen met water regelmatig, dan natgezeken worden terwijl je het al koud hebt door die fucking schijtwind over dat klotemeer :D

Ja ik teken dan ook liever voor 35 graden.. Liever te warm en afkoelen met water regelmatig, dan natgezeken worden terwijl je het al koud hebt door die fucking schijtwind over dat klotemeer :D

word voor mij de eerste keer decibel, goed weer of geen goed weer, ik ga :D

Die ene keer dat het 30+ graden was tijdens Decibel was een beetje too much (2012 dacht ik?), maar max. 16 graden en grote kans op regen klinkt niet heel best.. :o

Ach ja.. :banana:

sPkirjx.jpg

1mm regen is ook geen ramp ofzo. Die 30C+ festivals zijn echt niet fijn hoor :cool:

• Like
Waarderingen: LM
  • Like
Waarderingen: LM
denk niet dat ik ook maar 1 dbber tegenkom tussen 30k man :o en zelfs dan nog zou ik niet weten hoe ze eruit zien.

denk niet dat ik ook maar 1 dbber tegenkom tussen 30k man :o en zelfs dan nog zou ik niet weten hoe ze eruit zien.

Ik ga gewoon elke jongen aanspreken die eruitziet alsof ie niet traint en dan met grote ogen vragen:
DOE JOE IEVEN DEEBEEBEE?!

• Like
Waarderingen: GPRO
Gaan er nog mensen naar Kings of Core in Groningen :o

Terug
Naar boven