XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

als ik wel reed, dan reden er 4 andere mensen mee die van mij afhankelijk waren. dus dan voel ik me meer verplicht om te gaan dan wanneer er iemand anders rijd. en de beslissing dat ik na een feest ga is meestal één dag vantevoren of zelfs dezelfde dag nog. erg mood afhankelijk haha

Net een klein festival ontdekt. €15 valt goed mee. Deze avond misschien eens langs gaan, wil al lang Radical eens zien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://summeration.be/?page_id=9

Net ff bij t terrein van Vrije Volk gekeken, daar komt die tip ook goed van pas.

Buh...

Hmmmm wat een heerlijk weertje voor ML :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.046
Haha overal zeiknat denk ik! Mooie afsluiter voor een oer-Hollands festivalseizoen :o

Nee joh. Volgende weken Ground Zero, Voltt, QBase, Sunglow en Rotterdam Outdoor! Nog laaang niet afgesloten.

Regen en gehoorgang ontsteking. Prima manier om Mysteryland mee te beginnen :P

Uiteindelijk wel erg goed getroffen met het weer op ML ! Was een mooi feestje alleen bij sommige stages te druk.

geen Ground Zero voor mij:(

Sorry bruurs

• Like
Waarderingen: LM
Het regende alleen keihard toen we de pendelbus van hoofddorp naar het terrein wilde nemen, daarna geen regen meer gezien zelfs hier en daar wat zon. Was een heel vet feest met veel toffe mensen. In de Big Top werd echt heerlijk naar mijn smaak gedraaid daar dus ook veel geweest. We wilden afsluiten met Hardwell bij de main, maar daar was het zo ziekelijk druk, was echt niet leuk meer. Voor een festival waar 60.000 man komt was de ruimte voor de main gewoonweg veel te klein. Was ook niet erg onder de indruk van de kwaliteit van het geluid daar, maar dat terzijde. Vond het terrein ook erg onoverzichtelijk moet ik zeggen. Ook nog nooit zoveel beveiliging gezien op een feest. Al met al wel een super dag gehad en hij vloog zoals altijd weer voorbij jammer genoeg.

Laatst bewerkt:
Mysteryland was echt topfeestje weer, was ook met superleuke groep. Alleen jammer van alle modder op t terrein :p maar geen 1x uitgegleden dus ben dik tevreden :cool:

Mysteryland was echt topfeestje weer, was ook met superleuke groep. Alleen jammer van alle modder op t terrein :p maar geen 1x uitgegleden dus ben dik tevreden :cool:

Op qontinent paar weken terug zakte ik op een moment gewoon 20 centimeter in de modder met men voet :roflol: dan was het vorig jaar toch beter weer hoor.. :(

Enne aangezien er hier toch wat mensen naar ground zero gaan, als t zo'n hondenweer gaat worden zijn er dan schuilplekken of tenten of dergelijke? of moet ik weer flink ziek worden :p dan neem ik handdoek mee ofzo :roflol:

Aankomende zondag naar kings of hardstyle in Nijmegen volgens mij. gratis kaartje gekregen van een kameraad. hij had ze gewonnen ofzo. ik verwacht er niet veel van maar we gaan het wel zien. :)

Aankomende zondag naar kings of hardstyle in Nijmegen volgens mij. gratis kaartje gekregen van een kameraad. hij had ze gewonnen ofzo. ik verwacht er niet veel van maar we gaan het wel zien. :)

haha ja die had ik ook gewonnen.. via zo'n app

wie gaan er allemaal naar rowwen heze slotconcert in oktober. moshpits domineren met de dbb crew

Terug
Naar boven