MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

gaan we meeten op dreamvillage dan ?? zo ja, waar hoelaat ? beste beetje vroeg, rond 3u ? anders zijn we te verstrooid om elkaar te kunnen vinden en klok te kunnen lezen.

ik zeg; 3u, achteraan bij MOH area.

Ik ben onder voorbehoud in bij AMF 18 oktober.

MoH :cool:

Op qontinent paar weken terug zakte ik op een moment gewoon 20 centimeter in de modder met men voet :roflol: dan was het vorig jaar toch beter weer hoor.. :(

Enne aangezien er hier toch wat mensen naar ground zero gaan, als t zo'n hondenweer gaat worden zijn er dan schuilplekken of tenten of dergelijke? of moet ik weer flink ziek worden :p dan neem ik handdoek mee ofzo :roflol:

haha nou, ik had mn broek mooi schoon gehouden, maar tegen t eind van het feest was er een of andere dronken mong**l die t leuk vond om expres keihard in een modderplas te springen naast me. broek helemaal doorweekt tot boven mn knieen met modder :mad: alcohol not even once :o

wie gaan er allemaal naar rowwen heze slotconcert in oktober. moshpits domineren met de dbb crew

haha gekke limburger :kiss:

Ik ben onder voorbehoud in bij AMF 18 oktober.

ik ga onder voorbehoud mee :)

• Like
Waarderingen: LM
haha nou, ik had mn broek mooi schoon gehouden, maar tegen t eind van het feest was er een of andere dronken mong**l die t leuk vond om expres keihard in een modderplas te springen naast me. broek helemaal doorweekt tot boven mn knieen met modder :mad: alcohol not even once :o

haha gekke limburger :kiss:

ik ga onder voorbehoud mee :)

Hnnnnggg :eyebrow:

steelpuan in actie hiero

In bij Summerlake 20 september

jooooo kaartje gewonnen voor Ground Zero!

in for dbb meet!!

Terug
Naar boven