- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
daar loopt iedereen shirtless kun je ideaal flexen met je bapseps
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op qontinent paar weken terug zakte ik op een moment gewoon 20 centimeter in de modder met men voetdan was het vorig jaar toch beter weer hoor..
Enne aangezien er hier toch wat mensen naar ground zero gaan, als t zo'n hondenweer gaat worden zijn er dan schuilplekken of tenten of dergelijke? of moet ik weer flink ziek wordendan neem ik handdoek mee ofzo
![]()
alcohol not even once 
wie gaan er allemaal naar rowwen heze slotconcert in oktober. moshpits domineren met de dbb crew

haha nou, ik had mn broek mooi schoon gehouden, maar tegen t eind van het feest was er een of andere dronken mong**l die t leuk vond om expres keihard in een modderplas te springen naast me. broek helemaal doorweekt tot boven mn knieen met modderalcohol not even once
haha gekke limburger
ik ga onder voorbehoud mee![]()

Nee joh. Volgende weken Ground Zero, Voltt, QBase, Sunglow en Rotterdam Outdoor! Nog laaang niet afgesloten.
Nee joh. Volgende weken Ground Zero, Voltt, QBase, Sunglow en Rotterdam Outdoor! Nog laaang niet afgesloten.
? Hopelijk is het weer zaterdag betergeen pussylounge xxl? Hopelijk is het weer zaterdag beter
Lm dushi, miss dat ik zaterdag toch wel naar ground zero ga

geen pussylounge xxl? Hopelijk is het weer zaterdag beter

?