XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Iemand hier heeeeeel toevallig nog kaartje voor Voltt waar hij/zij vanaf moet? :o:o

Heeee buffels doe ff kortsluiten waar en wanneer de meet op GZ is dan, dan kijk ik vlak voor ik vertrek nog snel even hier!

yoo had je bericht niet gelezen, wilde je al toevoegen maar zonder succes :p
Meet wordt waarschijnlijk ergens achteraan bij freestyle stage, tijd nog onbekend :p Zal vannacht nog wel ff wat posten hier, mss is er dan meer bekend

1u links achteraan hc main heb ik te horen gekregen? :p

Te herkennen aan witte aus en frenchcore shirt

Gisteren ground zero. Mooi feestje :D Steelpan90 gemeet, daar nog best lang mee gechilld. MikoB ook gemeet maar die maar heel kort.
Verder bijna hele avond met lm en joostd gestaan

de meet helemaal vergeten, bus kwam veel te laat aan dus twas al ruim 1uur geweest voor we binnen waren, bonnen besteld etc.. :mad:

Ik nog random ectos aanspreken met witte aussie..

Yes srs.

:roflol: ik zelfde kerel nog aangesproken, een of andere brildragende ecto die niet eens trainde :roflol:

had je nog gesmst melonz maar zal je niet gezien hebben denk.

Gisteren ground zero. Mooi feestje :D Steelpan90 gemeet, daar nog best lang mee gechilld. MikoB ook gemeet maar die maar heel kort.

:roflol: ik zelfde kerel nog aangesproken, een of andere brildragende ecto die niet eens trainde :roflol:

samen nog wat rondjes gelopen idd! op een gegeven moment was ik zo vd kaart dat ik niks meer van je smsjes snapte haha.

verder was t een geslaagde meet! melonz, jwdoetookmee en ironhide helaas niet gezien..

samen nog wat rondjes gelopen idd! op een gegeven moment was ik zo vd kaart dat ik niks meer van je smsjes snapte haha.

verder was t een geslaagde meet! melonz, jwdoetookmee en ironhide helaas niet gezien..
Vind niet gek dat je van de kaart was ;)

Gister bij kings of hardstyle flink lopen stampen. wel veel modder maarja fuk it.

werd ik 100x aangesproken wat ik had geslikt omdat ik gigantisch hard aan het knallen was... Ik had gvd helemaal NIKS op waarom vraagt iedereen dat? :roflol:

Gister bij kings of hardstyle flink lopen stampen. wel veel modder maarja fuk it.

werd ik 100x aangesproken wat ik had geslikt omdat ik gigantisch hard aan het knallen was... Ik had gvd helemaal NIKS op waarom vraagt iedereen dat? :roflol:

ja iedereen is altijd verbaasd als ik ze vertel dat ik nooit wat gebruik :roflol:

Heb je toch de verkeerde nr denk ik heb helemaal niets ontvangen ???
volgende meet ben ik er zowiezo bij :D

Ja bijvoorbeeld : Jij gaat lekker h?? En dan antwoorden met nee en doorstampen.

:roflol:

Terug
Naar boven