- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
balen. Op ticketswap stonden er eergisteren veel voor 35 euro op
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeee buffels doe ff kortsluiten waar en wanneer de meet op GZ is dan, dan kijk ik vlak voor ik vertrek nog snel even hier!

Zal vannacht nog wel ff wat posten hier, mss is er dan meer bekendyoo had je bericht niet gelezen, wilde je al toevoegen maar zonder succes
Meet wordt waarschijnlijk ergens achteraan bij freestyle stage, tijd nog onbekendZal vannacht nog wel ff wat posten hier, mss is er dan meer bekend

1u links achteraan hc main heb ik te horen gekregen?
Te herkennen aan witte aus en frenchcore shirt

1u links achteraan hc main heb ik te horen gekregen?
Te herkennen aan witte aus en frenchcore shirt
yes i hef
huh
tot vannacht dan. Mochten je ons (of andersom) niet vinden dan sms ik wel ff

de meet helemaal vergeten, bus kwam veel te laat aan dus twas al ruim 1uur geweest voor we binnen waren, bonnen besteld etc..![]()
Ik nog random ectos aanspreken met witte aussie..
Yes srs.

Hahaha, anorexia was er niks bij manIk nog random ectos aanspreken met witte aussie..
Yes srs.
Steelpan90 gemeet, daar nog best lang mee gechilld. MikoB ook gemeet maar die maar heel kort.de meet helemaal vergeten, bus kwam veel te laat aan dus twas al ruim 1uur geweest voor we binnen waren, bonnen besteld etc..![]()
Ik nog random ectos aanspreken met witte aussie..
Yes srs.
ik zelfde kerel nog aangesproken, een of andere brildragende ecto die niet eens trainde 
Gisteren ground zero. Mooi feestjeSteelpan90 gemeet, daar nog best lang mee gechilld. MikoB ook gemeet maar die maar heel kort.
Verder bijna hele avond met lm en joostd gestaan
ik zelfde kerel nog aangesproken, een of andere brildragende ecto die niet eens trainde
had je nog gesmst melonz maar zal je niet gezien hebben denk.
Vind niet gek dat je van de kaart wassamen nog wat rondjes gelopen idd! op een gegeven moment was ik zo vd kaart dat ik niks meer van je smsjes snapte haha.
verder was t een geslaagde meet! melonz, jwdoetookmee en ironhide helaas niet gezien..

Gister bij kings of hardstyle flink lopen stampen. wel veel modder maarja fuk it.
werd ik 100x aangesproken wat ik had geslikt omdat ik gigantisch hard aan het knallen was... Ik had gvd helemaal NIKS op waarom vraagt iedereen dat?![]()

ja iedereen is altijd verbaasd als ik ze vertel dat ik nooit wat gebruik![]()
Gisteren ground zero. Mooi feestjeSteelpan90 gemeet, daar nog best lang mee gechilld. MikoB ook gemeet maar die maar heel kort.
Verder bijna hele avond met lm en joostd gestaan
had je nog gesmst melonz maar zal je niet gezien hebben denk.

Ja bijvoorbeeld : Jij gaat lekker h?? En dan antwoorden met nee en doorstampen.