MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Is ff kijken of ik em ook nog kan pakken haha :D

en?

ik win net twee kaartjes voor ground zero, dus kans dat ik er ook bij ben :roflol:

mooi

Hoe de f**k winnen jullie die kaartjes?

i'm in app idd. Ik had ook gewonnen dus kaartjes die ik al had verkocht met beetje verlies

Ook in for ground zero meet, maar waarschijnlijk ben ik veel te waus en komt er niks van terecht :D

stuur ff je nummer (in karma ofzo :p), dan maak ik wel een app aan

Kaarten gewonnen voor Kingz of Hardstyle Nijmegen.
Imin is the shit.

kings of hardstyle vakantieveilingen feestje :p Of in dit geval i'm in

Moet zeggen dat de prijzen op ticketswap de week voor decibel ook wel een lachertje waren :o

Enne koop ik godver een kaart van bijna 50 euro voor GZ wint iedereen ze gratis :mad::mad:
Ik eis gratis en waterijsjes ter vergoeding!! :mad::mad:

jij nog meeten bij gz?

had een meid gefixt daar en die hield volgens mij van marathons lopen ofzo. die kut wou de hele tijd rondlopen:(

Lekker laten lopen dan! Nummer vragen en paar dagen later afspreken. Sommige wijven weten meestal/altijd die feesten te vernken met dat gezeik en rondgeloop. Zie het bij vrienden van me altijd die hun vriendin meenemen, die gaan bad, willen rondlopen, ergens uitrusten/rustig zitten, rondlopen etc. En zij er maar heel de tijd achteraan huppelen.

Overigens is chicks fixen wel het laatste waar ik aan denk als ik zo strak als een biljardlaken sta op die feesten maar goed :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.107
*Huppeldepup*

Lekker laten lopen dan! Nummer vragen en paar dagen later afspreken. Sommige wijven weten meestal/altijd die feesten te vernken met dat gezeik en rondgeloop. Zie het bij vrienden van me altijd die hun vriendin meenemen, die gaan bad, willen rondlopen, ergens uitrusten/rustig zitten, rondlopen etc. En zij er maar heel de tijd achteraan huppelen.

Overigens is chicks fixen wel het laatste waar ik aan denk als ik zo strak als een biljardlaken sta op die feesten maar goed :o

Scheelt dat me vrouwtje de muziek geen klap an vindt en het feit dat ze me niet met z'n grafkeumus hoeft te zien maakt het dan helemaal mooi.

ik zat aan de G toen, dan is chicks fixen prioriteit nummer 1:p

ik zat aan de G toen, dan is chicks fixen prioriteit nummer 1:p

Hmm tsja okee dan ik het wel begrijpen.
Met pep en xtc heb ik het echt totaal niet door :o zelfs toen er een chick tegenover me stond en tegen een vriendin van me zei dat ze me wel zou doen terwijl ik het hoorde. Ben toen paar meter verderop gaan staan omdat ze in mn ruimte stond ofzo :rolleyes:

Hmm tsja okee dan ik het wel begrijpen.
Met pep en xtc heb ik het echt totaal niet door :o zelfs toen er een chick tegenover me stond en tegen een vriendin van me zei dat ze me wel zou doen terwijl ik het hoorde. Ben toen paar meter verderop gaan staan omdat ze in mn ruimte stond ofzo :rolleyes:

hahaha heel herkenbaar dit als ik X op heb... zo niet goed voor je seksleven....

Nou al paar keer gehad op x dat er chicks naar me toe kwamen om een praatje te maken en ik uit eindelijk maar gewoon weg liep omdat ik er toch niks van snapte

Nou al paar keer gehad op x dat er chicks naar me toe kwamen om een praatje te maken en ik uit eindelijk maar gewoon weg liep omdat ik er toch niks van snapte

als ik space ben heb ik ook echt totaaaaal geen zin om te praten. liever in me eige wereldje ram vd kaart zijn en genieten.

Nog mensen naar dance nature zaterdag?

Precies, dit inderdaad!
Of ik ben in zo'n praatbui dat ik alleen maar sta te praten en zij gewoon gek worden en weglopen :o
Hoe dan ook gaat altijd fout... :p

Nice! Ik ook gewonnen, dus kaartje verkocht en bijna gratis feest :D Stuur nr maar in karma voor meet jwdoetookmee dennisopjebeeld lm7790 en ik tot nu toe in for meet

Stuur mijn nr ook wel in je karma voor meet, beloof alleen niks dat het me gaat lukken :roflol:

Precies, dit inderdaad! Of ik ben in zo'n praatbui dat ik alleen maar sta te praten en zij gewoon gek worden en weglopen :o Hoe dan ook gaat altijd fout... :p

Haha, ik ben niet zo'n prater.. Wel leuk om mensen te zien of tegen te komen, komen alleen niet zoveel woorden uit bij me haha

Stuur mijn nr ook wel in je karma voor meet, beloof alleen niks dat het me gaat lukken :roflol:

Haha, ik ben niet zo'n prater.. Wel leuk om mensen te zien of tegen te komen, komen alleen niet zoveel woorden uit bij me haha

Prima. Vandaag app gemaakt dus zal je even toevoegen

Euh ja wil wel als er genoeg animo is en het op een fijn tijdstip is

Idd gewoon opfl*kkeren geen tijd voor vrouwenpraat als je hert gaat :p

stuur je nummer maar in karma :p zijn tot nu toe 7 mensen in (incl ironhide)

heb wel geen whatsapp :p

Terug
Naar boven