Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

smoeth smoether smoetherest

:roflol:

via internet durven ze wel, moeten ze een opmerking real life maken durven ze niet.

Wat is t volgende feeeustjeee

en niet p*ssy lounge zeggen

dreamvillage was oke feestje, ff met steelpan en vinnie gemeet. jammer genoeg liep ik er het grootste deel vd dag als een idioot bij volgens mij. pep saks, veel te scherp. :eyes:

voortaan maar gewoon bij M only houden.

pep en m is sws ook niet echt een handige combi, daar krijg je extra veel hersenschade van.

Gister naar park beats geweest. In t begin verwachte ik er niet zoveel van want het was nog erg rustig, cheap opgezet en een groot deel van ons groepje was last minute afgehaakt. Maar uiteindelijk was de muziek en de sfeer echt top! Prima vermaakt :)

Gaat er iemand Nazomeren Festival in Groningen komende zaterdag? :D

Dream village was tof. Kwam alleen ongelofelijke stank ergens vandaan heel de dag, niet normaal :roflol:

willen jullie eens ophouden met dat geilen op lm, ze heeft dus wel een vriend he!

pep en m is sws ook niet echt een handige combi, daar krijg je extra veel hersenschade van.

Gister naar park beats geweest. In t begin verwachte ik er niet zoveel van want het was nog erg rustig, cheap opgezet en een groot deel van ons groepje was last minute afgehaakt. Maar uiteindelijk was de muziek en de sfeer echt top! Prima vermaakt :)

als je het vaak genoeg doet maakt t je toch niet meer uit

:trollface:

pep en x samen ga je veel minder van de mdma voelen.. en rip brain

Terug
Naar boven