AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ik had m lekker niet van Shazam
Mijn hoofd is een grote media database (a)
En voor wetsartikelen en andere onzin

dan heb ik een serieuze vraag aan jou. jaartje of 3 geleden dat ik deze kapot draaide, maar kan hem verder niet meer vinden..

dit is de tekst, is een oldscool hardcore nummer, buzz fuzz style enzo.

float like a butterfly, sting like a bee. spectacular moving in my scene. I go for grow and forgiveness less than the best, and the years in the game that I'm the best.

en dan : tuutuuttututututuuuuu tadada tututudututuduuuu boem boem boem boem etc

ik denk ook dat je die even moet opnemen en hier posten zodat we het liedje kunnen vinden voor je

dan heb ik een serieuze vraag aan jou. jaartje of 3 geleden dat ik deze kapot draaide, maar kan hem verder niet meer vinden..

float like a butterfly, sting like a bee. spectacular moving in my scene. I go for grow and forgiveness less than the best, and the years in the game that I'm the best.

denk dat ik toch echt een geluidsfragmentje nodig heb.. heb namelijk geen idee.
doet me wel denken aan crazy town met butterfly :P

http://youtu.be/czy-pV3aFeI

Kan zijn dat deze het niet is.. Weet er namelijk nog een met dezelfde tekst, kan alleen niet op de titel komen. Geef me even de tijd.

dan heb ik een serieuze vraag aan jou. jaartje of 3 geleden dat ik deze kapot draaide, maar kan hem verder niet meer vinden.. dit is de tekst, is een oldscool hardcore nummer, buzz fuzz style enzo. float like a butterfly, sting like a bee. spectacular moving in my scene. I go for grow and forgiveness less than the best, and the years in the game that I'm the best. en dan : tuutuuttututututuuuuu tadada tututudututuduuuu boem boem boem boem etc
Zijn in ieder geval qoutes van Muhammed Ali. Dus eens zoeken op the greatest of zo?

19 december naar Dimitri Vegas en Like Mike in België :cool:

graag gedaan. Levenslange karma graag
Flow like a butterfly trouwens, niet float

http://www.youtube.com/watch?v=IAEHAjxHr7M

Van mij krijgen jullie in ieder geval karma, godver wat een brute platen :eek:

Enne gaat er hier iemand sunset? veel vrienden van me gaan dus wil ook wel eens kijkje nemen :p
enige noemenswaardige namen zijn wel adaro en partysjezer maar ach

Thrillogy op 25 oktober en 15 november naar Loudness :D

Paar keer Thrillogy geweest en altijd top maar dit jaar is de lineup zooo ruk

Ben er nog nooit geweest, dus ben wel benieuwd.
Vond Tha Playah op Decibel wel lekker draaien en op een gegeven moment ben ik toch zo ver heen dat het gewoon heel hard moet zijn en het me niet uit maakt wie er draait :o

The Playah en hard.. :o Hitjesparade man..

Terug
Naar boven