AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

1 gram M normaal noemen :o Je zal wel een flinke tolerantie hebben opgebouwd dan?

als ik zie wat de gemiddelde feest/festivalbezoeker tegenwoordig in zn mik schuift is dit heel normaal volgens mij. en zeg al, kom er soms nieteens aan, vooral op binnenfeesten omdat die korter duren. 1/4e over ofzo. voor mij is dat gewoon perfect om de nacht zo vaag als een tiet door te beuken, om vervolgens in zoverre normaal te kunnen doen thuis dat er niks gemerkt word en rustig wat eten kan maken. :D

ohja, daarna val ik zonder problemen als een blok in slaap, ook nog hehe

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

steelpan waddup met theracords trouwens, draaien om 00:00 al :thumbd:

der komt een moment waar je een beetje ziek wordt van het constant vaag zijn op een feest, totaal geen besef van tijd te hebben en geen idee hebben wat je heel de nacht heb liggen uitspoken en vooral niets van de muziek en het feest meegekregen hebben :roflol:

in de tijd dat ik nog niks van de zooi afwist kon ik makkelijk op een cola en een water heel de nacht door knallen, wil beetje terug naar die tijd snapje :p

Er bestaan ook nog andere drugs dan X of M.

als ik zie wat de gemiddelde feest/festivalbezoeker tegenwoordig in zn mik schuift is dit heel normaal volgens mij. en zeg al, kom er soms nieteens aan, vooral op binnenfeesten omdat die korter duren. 1/4e over ofzo. voor mij is dat gewoon perfect om de nacht zo vaag als een tiet door te beuken, om vervolgens in zoverre normaal te kunnen doen thuis dat er niks gemerkt word en rustig wat eten kan maken. :D

ohja, daarna val ik zonder problemen als een blok in slaap, ook nog hehe

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

steelpan waddup met theracords trouwens, draaien om 00:00 al :thumbd:

ik denk dat ik pas rond 1 uur daar ben, moet tot 7 uur smorgens nuchter gaan volhouden:sad:

wie allemaal in voor meet AMF 18 okto?

Gaan we deze winter gewoon lekker door?

So far, plannen voor:

Pussylounge XXL 4 okt
Refuse 11 okt
Parkzicht 27 nov
Now&Wow Fest 13 dec

• Like
Waarderingen: LM
Ook in voor amf :D

pep heb k voor het eerst en gelijk de laatste keer gepakt op dream maar begon als een malle met me bek te trillen dus dat doe ik nietmeer en me doppen werden 5x zo groot als normaal.

met normaal bedoel k gewoon max een gram M per feest, zijn ook feesten dat ik er nieteens aan kom.. meer of wat anders niet. oke heel sporadisch n halve tikkel ergens tussendoor maar 9 van de 10x niet. op n feest zelf lukt me dat ook niet hahah, gesprek voeren, maar t punt is dat ik tussen de laatste keer pakken en thuiskomst altijd 3-4u houd. dus zodra k thuis ben is t allemaal al klaar bij mij en functioneer gewoon zoals altijd. geen doppen nix. heb van mezelf ook flinke bruine knikkers, dus valt minder op thuis.

vind een gram toch aardig veel.. :p stond altijd met een halve gram al op me kop
Er bestaan ook nog andere drugs dan X of M.

kijk je karma even :D

Gaan we deze winter gewoon lekker door?

ja! het wordt er financieel niet beter op maar we leven maar 1 keer toch :p

Dit is niet het drugs-topic he ;)

Wil je misschien een kopje thee? Of een lolly?

lolly van eigen deeg?

Terug
Naar boven