MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ja staan vaak bij het eet gedeelte. Half muntje als ik het mij goed herinner..

hmm ja dat je daar whey kon halen hoorde ik idd, doen ze slim.. alleen tijdens het feest kan je beter KH en suikers gebruiken denk, in de vorm van bananas ofzo. daarentegen is whey wel soepeltjes weg te krijgen :P

zouden er fruitkramen op supremacy staan ? :no:

Neem morgne naar sunset festival gewoon 40 euro mee ofzo, kan ik zeker niet meer uitgeven :o

enne ze mogen ook eens beginnen met koffie schenken op festivals

vantevoren een caseïne shake en je kunt een paar uur door. als je toch honger krijgt, veel kh + wat eiwitjes proberen binnen te krijgen

Daar hebben we toch redbull voor!

en s avonds tanden die auw doen door al het zuur wat erdoor zit, nothnx, been there done that :(

en heeft er hier iemand een idee of ik "imin" tickets ook kan afdrukken? heb hier een poverty phone dus kan enkel op die site via laptop...
BEST DRINGEND

edit: heb nu printscreen genomen en gewoon afgedrukt, moet werken toch?

Laatst bewerkt:
en s avonds tanden die auw doen door al het zuur wat erdoor zit, nothnx, been there done that :( en heeft er hier iemand een idee of ik "imin" tickets ook kan afdrukken? heb hier een poverty phone dus kan enkel op die site via laptop... BEST DRINGEND edit: heb nu printscreen genomen en gewoon afgedrukt, moet werken toch?
ja werkte bij mij bij GZ wel iig

Neem morgne naar sunset festival gewoon 40 euro mee ofzo, kan ik zeker niet meer uitgeven :o

Dat gaat fout sinds je munten kan pinnen.

Er zijn genoeg festivals met koffiestandje hoor!

Dat gaat fout sinds je munten kan pinnen.

Er zijn genoeg festivals met koffiestandje hoor!

Neem nooit bankkaart mee, enkel ID rijbewijs & cash, rest kan je alleen maar kwijtspelen of gejat worden met die idioten die lockers openbreken tegenwoordig

ja werkte bij mij bij GZ wel iig

werkte bij men vriendin gelijk, bij mij niet.. denk dat k hem verkeerd had gevouwen en dus eigen schuld :p mocht wel binnen gelukkig

Ik had ooit met een festival het kaartje van het jaar ervoor uitgeprint :o Toen vervolgens moest ik mijn naam geven, die gast moest 10 seconden zoeken in een systeem en ik mocht doorlopen. Verder neem ik enkel ID en pinpas mee. Rest laat ik thuis. Ken mezelf. Ben ooit een keer mijn portemonnee verloren op Q-base vol met geld. Fuckin kut moment toen ik daarachter kwam.

wie gaat er nou nog meer naar slotconcert rowwen heze

ay melonz, volgens mij gaan er verder geen mensen naar supremacy, dus beter laten we het voor wat het is ?

Doen al een aantal festivals. Vergeet dat nooit meer, zei die verkoper daar achter 'wil je iets in je koffie' dus ik zo ja doe maar wat G. Maar helaas snapte hij hem niet.

jep, ben gestopt met drugs en alcohol haha
Uit de kast gekomen?
J/k respect maar vraag me af voor hoelang.

Terug
Naar boven