ivantjeuh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem morgne naar sunset festival gewoon 40 euro mee ofzo, kan ik zeker niet meer uitgeven
enne ze mogen ook eens beginnen met koffie schenken op festivals

ja werkte bij mij bij GZ wel iigen s avonds tanden die auw doen door al het zuur wat erdoor zit, nothnx, been there done thaten heeft er hier iemand een idee of ik "imin" tickets ook kan afdrukken? heb hier een poverty phone dus kan enkel op die site via laptop... BEST DRINGEND edit: heb nu printscreen genomen en gewoon afgedrukt, moet werken toch?
Neem morgne naar sunset festival gewoon 40 euro mee ofzo, kan ik zeker niet meer uitgeven
Dat gaat fout sinds je munten kan pinnen.
Er zijn genoeg festivals met koffiestandje hoor!
mocht wel binnen gelukkig
Toen vervolgens moest ik mijn naam geven, die gast moest 10 seconden zoeken in een systeem en ik mocht doorlopen. Verder neem ik enkel ID en pinpas mee. Rest laat ik thuis. Ken mezelf. Ben ooit een keer mijn portemonnee verloren op Q-base vol met geld. Fuckin kut moment toen ik daarachter kwam.Neem nooit bankkaart mee, enkel ID rijbewijs & cash, rest kan je alleen maar kwijtspelen of gejat worden met die idioten die lockers openbreken tegenwoordig

ay melonz, volgens mij gaan er verder geen mensen naar supremacy, dus beter laten we het voor wat het is ?

heel het feest ? njaa ik niet maar wil tijdens meeten nog helder zijn zodat er nog fatsoenlijk te lullen valt. op dream kwam ik nieteens meer uit me woorden man.

Doen al een aantal festivals. Vergeet dat nooit meer, zei die verkoper daar achter 'wil je iets in je koffie' dus ik zo ja doe maar wat G. Maar helaas snapte hij hem niet.Neem morgne naar sunset festival gewoon 40 euro mee ofzo, kan ik zeker niet meer uitgeven
Uit de kast gekomen?