XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Hmm okeoke, eens even halen dan denk ik !

Dacht dat is dikke troep omdat zo goedkoop, hoor je de muziek wel lekker nog dan?
Hoort de muziek wel lekker,maar oordopjes op maat zitten vooral veel lekkerder en zuiveren het geluid ook. Dat doen dje goedkopen niet, maar zijn zeker niet slecht

Hmm okeoke, eens even halen dan denk ik !

Dacht dat is dikke troep omdat zo goedkoop, hoor je de muziek wel lekker nog dan?

Heb ze pas een keer kort geprobeerd, tijdens ASOT en daar was het niet echt nodig. Durf dus niet veel over de kwaliteit te zeggen, voor een tientje kun je het proberen lijkt me. Was met koningsnacht in Panama in Amsterdam, had te toen niet bij me baalde enorm want geluid echt belachelijk veel te hard :o

Kijk dat weer dan.. ik wil harmony.. :(

Heb je zeker wat aan als het geluid erg hard staat en je zuinig op je oren bent. Die dempen best wel veel.

Zijn dat die alpine partyplugs die je bedoeld? Vind deze best wel fijn. Heb nauwelijks m'n oordoppen in omdat ik nooit helemaal vanvoor sta, maar voor taferelen à la hangar @ qbase zijn ze echt wel verdomd handig!

Hjb gpro ik wil owk :(

Zijn dat die alpine partyplugs die je bedoeld? Vind deze best wel fijn. Heb nauwelijks m'n oordoppen in omdat ik nooit helemaal vanvoor sta, maar voor taferelen à la hangar @ qbase zijn ze echt wel verdomd handig!

Hjb gpro ik wil owk :(

Deze heb ik, van Kruidvat.

Pluggerz_All-Fit-Music-gehoorbescherming-3.png

Decibel line-up is mooi!

Oldschool hardstyle vanaf een jaartje of 2005 geloof ik.

Hmm okee. Ik pas sowieso voor hardstyle op feesten.

Nee hoor. Raw hardstyle. Altijd leuk om mee te beginnen en dan steeds harder naar h4l.

Vorig jaar afsluiting gedaan bij main, maar vond het beetje matig :(
Is er weer een subgenre van. Alles wordt tegenwoordig in hokjes geplaatst, zo jammer

Is er weer een subgenre van. Alles wordt tegenwoordig in hokjes geplaatst, zo jammer

Klopt, maar wel het subgenre dan ik nog wel kan waarderen. Wat je trouwens ook zegt, je moet ze er wel uitkiezen. Soms kan het idd beetje eentonig zijn.

Terug
Naar boven