- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien ga ik toch ook maar wel naar Decibel, namen als Vazard, Hardstyle Mafia, Main Concern Davide Sonar, Blademasterz en Wars Industry spreken mij toch wel heel erg aan..
Ook al zal ik uiteindelijk toch wel vooral bij de H4l en de Darkness4life staan![]()

Harmony of Hardcore was epic. Beste sets Destructive Tendencies en Neophyte Records Allstars.
Je had bij partyraiser moeten afsluiten bij ravezone, echt zoveel harder dan dat kut neophyte
Sickest Squad was ook echt heel hard btw
Ja ik heb echt nog nooit een kut set van hem meegemaakt :')
Was grappig op main gisteren toen Ophidian live draaide, echt super vet vind ik maar dan loopt al het Popi jopi volk meteen weg.. Beetje kut voor hem alleen en dat allemaal omdat hij niet mainstream HC draait
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met ...LIVE in een lineup? Iedereen is toch live?
Volgensmij is live toch echt eigen nummers, mashups en dan bewerken ze vaak met effectenNormaal is t vooraf opgenomen en doen ze nog beetje effectjes, live was ooit echt live maar dat doet bijna niemand meer (alleen ophidian wel?). Nu is live gewoon wat meer show en samples e.d.
Volgensmij is live toch echt eigen nummers, mashups en dan bewerken ze vaak met effecten
Normaal is t vooraf opgenomen en doen ze nog beetje effectjes, live was ooit echt live maar dat doet bijna niemand meer (alleen ophidian wel?). Nu is live gewoon wat meer show en samples e.d.
Ik bedoel, wat is het verschil tussen radical en een warface in deze lineup? Dat hij dus live mixt, en niks voor opgenomen heeft.
[Link niet meer beschikbaar]