AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Hardstyle? Is dat die kleine stage waar het vaak zo rustig is?

Misschien ga ik toch ook maar wel naar Decibel, namen als Vazard, Hardstyle Mafia, Main Concern Davide Sonar, Blademasterz en Wars Industry spreken mij toch wel heel erg aan..

Ook al zal ik uiteindelijk toch wel vooral bij de H4l en de Darkness4life staan :o

Promised Land?

Misschien ga ik toch ook maar wel naar Decibel, namen als Vazard, Hardstyle Mafia, Main Concern Davide Sonar, Blademasterz en Wars Industry spreken mij toch wel heel erg aan..

Ook al zal ik uiteindelijk toch wel vooral bij de H4l en de Darkness4life staan :o

Wars industry is prachtig

Harmony of Hardcore was epic. Beste sets Destructive Tendencies en Neophyte Records Allstars.

Harmony of Hardcore was epic. Beste sets Destructive Tendencies en Neophyte Records Allstars.

Je had bij partyraiser moeten afsluiten bij ravezone, echt zoveel harder dan dat kut neophyte

Sickest Squad was ook echt heel hard btw

Ja ik heb echt nog nooit een kut set van hem meegemaakt :')

Was grappig op main gisteren toen Ophidian live draaide, echt super vet vind ik maar dan loopt al het Popi jopi volk meteen weg.. Beetje kut voor hem alleen en dat allemaal omdat hij niet mainstream HC draait

ophidian is baas

Ja ik heb echt nog nooit een kut set van hem meegemaakt :')

Was grappig op main gisteren toen Ophidian live draaide, echt super vet vind ik maar dan loopt al het Popi jopi volk meteen weg.. Beetje kut voor hem alleen en dat allemaal omdat hij niet mainstream HC draait

Nee same here.
Maar dat zie je ook wel vaker. Als er iets anders gedraaid wordt dan mainstream is ineens de halve zaal leeg...

Wat wordt er eigenlijk bedoeld met ...LIVE in een lineup? Iedereen is toch live :roflol:?

Wat wordt er eigenlijk bedoeld met ...LIVE in een lineup? Iedereen is toch live :roflol:?

Normaal is t vooraf opgenomen en doen ze nog beetje effectjes, live was ooit echt live maar dat doet bijna niemand meer (alleen ophidian wel?). Nu is live gewoon wat meer show en samples e.d.

Normaal is t vooraf opgenomen en doen ze nog beetje effectjes, live was ooit echt live maar dat doet bijna niemand meer (alleen ophidian wel?). Nu is live gewoon wat meer show en samples e.d.
Volgensmij is live toch echt eigen nummers, mashups en dan bewerken ze vaak met effecten

Ik bedoel, wat is het verschil tussen radical en een warface in deze lineup? Dat hij dus live mixt, en niks voor opgenomen heeft.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik bedoel, wat is het verschil tussen radical en een warface in deze lineup? Dat hij dus live mixt, en niks voor opgenomen heeft.
[Link niet meer beschikbaar]

Radical speelt met een magisch paneeltje met samples, kicks, etc. terwijl warface in principe op play drukt en beetje effectjes toevoegt. Buiten dat draait radical dus alleen eigen nummers en mashups en warface kan eigenlijk alles draaien.

als het goed is neemt geen enkele dj zijn mix van te voren op. Ze hebben vaak 2 of 3 usb sticks met van te voren uitgekozen nummers die ze dan kunnen gaan draaien. De dj voelt dan het publiek aan en daarmee kiest hij voor de nummers die hij draait

Of radical trouwens niks vooral opneemt weet ik niet, want met supremacy had hij een interview als Minus Militia en toen zeiden ze dat ze een paar weken van tevoren hun set al in moesten leveren aan de VJ's voor de show en dat ze dan aan die set wat dingetjes toevoegden.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Over dit interview had ik het:

http://hardnews.nl/interview-met-minus-militia-donkey-rollers-en-ophidian-over-live-acts/?lang=nl

Terug
Naar boven