AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ga over DV nadenken, vrouwtje wil graag weer is op stap en dit was onze gezamelijke traditie, En ik wil Paul van Dyk weer is live horen :)

Ik verkies toch dancevalley boven ultrasonic. Heb Hardwell geloof ik nog nooit zien draaien :o

Wat een grafweer voor de defqon bezoekers zeg, t*ring hee...

Klopt jongens, dance valley is echt een gezellig feest dorpje met een super ontspannen sfeertje.
Niet die massale drukte. Beter is er gewoon niet.

• Topic Starter Topic Starter
Loveland ook maar zjjn wel de leukere feestjes. Die ouwetjes weten wel hoe je een feestje moet bouwen:D

Idd, al die jongelui die tegenwoordig een theekransje houden... Je moet zowat de speakers inkruipen om nog losgaand publiek te vinden op sommige feestjes :p

ja ik thuis balen dat het niet live uitgezonden werd, gelukkig heb ik green day wel al eens live gezien.

Ik ook maar, dit keer hadden ze sws weer een hele andere show als toen ik het zag in 2009. Lekker duwen en trekken om goeie plekken te krijgen haha dat was wel leuk :)

Weersvoorspellingen voor zaterdag zijn niet al te best :(

... laat maar was/is al uitverkocht ...

Werkt gewoon nog hoor :engel:

Weersvoorspellingen voor zaterdag zijn niet al te best :(

Komt wel goed denk ik. Zoveel vaak meegemaakt dat ze hele week regen afgeven en dan op de dag zelf is het nog best goed te doen. Vaak blijven de die hards wel staan als het regent wat ook wel een vet sfeertje geeft :p

Stereo outdoor in hoorn komt er voor mij ook bij!

Hehe, ja mijn fout :P verkeerd geklikt...
Maar is gewoon soort van systeemfout dit of niet?
Waarvan eigenlijk nu de consument mooi kan profiteren...

Ik denk dat ze wat kaarten achter de hand houden voor 1-2 weken van te voren nog ofzo. Dus de link op Veronica gewoon weggehaald. Maar de ticketshop staat nog open.. Best wel beetje dom! :D

Ik denk dat ze wat kaarten achter de hand houden voor 1-2 weken van te voren nog ofzo. Dus de link op Veronica gewoon weggehaald. Maar de ticketshop staat nog open.. Best wel beetje dom! :D

Nou, thanks nogmaals voor die link heb er mooi van geprofiteerd.
Gaat me eerste festival worden met me vriendin samen, heb er zin in :D

Haha ook als het 15 graden is? :roflol:

Haha ieder zijn ding :roflol:

Terug
Naar boven