MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Wat mij betreft de meet bij Blawan! Dat is wel echt een must see als ik velen moet geloven.
Verder ga ik lekker afsluiten bij Rush, hopen op een ouderwetse knalset van die reusachtige negert!

Ben ik voor, moeten we dat maar ergens vastzetten ;)

Hier ook IN on XO en dance valley meet.

• Topic Starter Topic Starter
Zo alles weer ff update gegeven!

6 juli zomerkriebels festival. Misschien wel festival met de slechtste naam waar ik ooit heen ben gegaan, maar gegarandeerd goed feestje.

Ja lentekriebels, zomerkriebels etc. Hoe kom je erop. Wel pakkend en blijft goed hangen iig ;)

Er MOET echt een meet komen bij Dance Valley lui

Er MOET echt een meet komen bij Dance Valley lui

Daar is dan ook dit topic voor :D
Als de TimeTable bekend is, dan kunnen we locatie en tijd beter bepalen. Lijkt mij wel leuk om op de main te meeten bij Faithless bijvoorbeeld.

Als de TimeTable bekend is, dan kunnen we locatie en tijd beter bepalen. Lijkt mij wel leuk om op de main te meeten bij Faithless bijvoorbeeld.

goed idee, daar wil natuurlijk iedereen wel even bij zijn lijkt me, een unieke performance die je hierna misschien niet meer mee zult maken. lekker los op die nostalgische plaatjes :D

Ik ben volgens mij niemand tegen gekomen op Defqon, weet van meeste ook niet hoe zij eruit zien :roflol: Ik stond voornamelijk bij blue midden vooraan, heb me toch wel vermaakt ondanks het weer.

Laten we de meet ergens in het begin houden. Kunnen we misschien, als t klikt met zn allen, een DBB feest van maken :D

Binnen een paar dagen Sunrise Festival!

Wie is allemaal aanwezig? Waar en wanneer meet?

Heb zeker een aantal dingen op mijn lijstje staan die ik graag wil zien op Dance Valley, maar Faithless staat daar niet tussen :p In for a meet, maar als we te vroeg ergens afspreken loop je de kans dat er mensen nog niet binnen zijn..

Heb zeker een aantal dingen op mijn lijstje staan die ik graag wil zien op Dance Valley, maar Faithless staat daar niet tussen :p In for a meet, maar als we te vroeg ergens afspreken loop je de kans dat er mensen nog niet binnen zijn..

Waarom wil je Faithless niet zien dan?
Denk dat het niet heel lang duurt voor die gast de handdoek in de ring gooit. Dus voor mij wel een must see eigenlijk. Al is het maar om er even te chillen, leuke oude plaatjes te horen en met wat gasten van DBB een biertje te drinken :thumbs:

Terug
Naar boven