- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m72
Serieus hoor tractortje. En dan heb je nog van die smerige speedwijfies met rare kapsels en 0 % hersenen.
Hahaha dat is toch juist prachtig om te zien. Ik kijk mn ogen elke x weer uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieus hoor tractortje. En dan heb je nog van die smerige speedwijfies met rare kapsels en 0 % hersenen.
Ik hoor altijd van al die gasten dat het zo'n fantastische, tolerante onpretentieuze sfeer is op de hardcorefeesten.
haha, dat is het ook echt man.
Ik ben er zelf niet meer zo van, ga nu meer naar wat softere dance/house feesten.
Maar de sfeer op die HC feesten was eigenlijk veel relaxter!
Dit.
Afgelopen zaterdag bv op Rave the City t ultieme voorbeeld: een gast (grote vent, flink buff,) kreeg perongeluk een hele lading bier over zich heen en gaf als reactie: hey dat koelt lekker af.
En zo kan ik nog meer voorbeelden geven van de relaxte sfeer.
Dit idd.
Alhoewel ik suus en trium toch wel wat intimiderend vond
http://www.ticketswap.nl/78628/emporium-2015/2386/regular
Tickets worden aangeboden voor minder dan early bird prijs en je kan de hele dag met mij meelopen xx
hc feestje idd nooit echt ruzie, andere vaak wel.
mag ik ook bij je slapen :$?
Noisekicks terreurdrang zal wel een goed instap feestje zijn

Lekkere bezig remtoopia !
Mijn airmax zool begint los te laten van al die feestjes![]()

ik heb ze altijd aan eigenlijk omdat ze het beste van al me schoenen zitten

ik ook
maar ik heb dan ook geen andere schoenen dan maxjes![]()
Lekkere bezig remtoopia !
Mijn airmax zool begint los te laten van al die feestjes![]()

Hoe was t geluid? Aangezien het limiet aardig naar beneden gedraaid was.
Hoe was t geluid? Aangezien het limiet aardig naar beneden gedraaid was.

Nouja beter toch dat t nog goed hard stond. Vast warface die dat draaide? Want klaagde op de facebook van die petitie ook al.Stond flink hard. Ben naar het uiterste stuk van het terrein gegaan om te bellen en hoorde nog niks. Ze draaiden nog wel een mooi nummer over de zeikende buurt [emoji14]
Nouja beter toch dat t nog goed hard stond. Vast warface die dat draaide? Want klaagde op de facebook van die petitie ook al.