- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m72
Haha true, ook voor de hersencelletjes. Maar ik ga 4 juli ook nog Wish outdoor, dus niets te klagen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben ook zo dom geweest.. ik ga niet op vakantie ivm geld. Dus dacht ga mooi festivallen, hrb ik er nog geen rekening mee gehouden dat dat ook geld kost ofc en nu ga ik bijna nergens heen![]()

Was die area nog wat? Ben aan die kant eigenlijk helemaal niet geweest.
Zal wel iets te maken hebben met t hebben van een vriendin die meer into hardstyle is 
Lol, voor de meeste festivallen ben je meestal wel 100+ euro kwijt toch? Als je het een beetje goed aanpakt en niet elk festival 100% debiel gaat met drank (al is dat voor sommige mensen erg lastig, feesten zonder alcohol en/of drugs) dan kan je toch best wat festivallen meepakken voor uiteindelijk minder dan wat een vakantie kost![]()
Wij zijn welgeteld zo'n 10 minuten daar geweest. Was de bijna 20 min lopen niet waard vond ik. Was blijkbaar toch meer van t pad af dan ik dacht, want ik weet niet eens meer waarom we nou hier weer weg gegaan zijnZal wel iets te maken hebben met t hebben van een vriendin die meer into hardstyle is
Afgezien van de tickets waren Suus en ik daar 50 euro kwijt aan munten, en hebben niet meer bij hoeven halen. Maar goed, dan zit je alles bij elkaar toch nog steeds wel boven de 100 euro. Als je kijkt naar Mysteryland, DefQon en Decibel, dan ben je al bijna 200 kwijt aan tickets. Dus ja, je kunt er een aardige vakantie voor boeken als je zo veel festivals pakt als wij.
Ik bedoelde inderdaad inclusief tickets, vervoer evt. en muntjes. Ikzelf vind dat een aardige vakantie toch wel minimaal 500 euro kost (vaak nog zonder winkelen daar of uit eten of iets spontaans), daar heb je dan toch wel 5 festivals voor (als je een beetje op je geld let)

Lol, voor de meeste festivallen ben je meestal wel 100+ euro kwijt toch? Als je het een beetje goed aanpakt en niet elk festival 100% debiel gaat met drank (al is dat voor sommige mensen erg lastig, feesten zonder alcohol en/of drugs) dan kan je toch best wat festivallen meepakken voor uiteindelijk minder dan wat een vakantie kost![]()

[emoji137]
Redde ik het maar met 100eu![]()
tfw opnieuw muntjes kopen want zogenaamd op maar bij thuiskomt toch nog tig muntjes uit allemaal zakken tevoorschijn toveren

Yezzuuuur
Haha ja als je inderdaad veel festivals af gaat, dan kan je er wel leuk van op vakantieIk bedoelde inderdaad inclusief tickets, vervoer evt. en muntjes. Ikzelf vind dat een aardige vakantie toch wel minimaal 500 euro kost (vaak nog zonder winkelen daar of uit eten of iets spontaans), daar heb je dan toch wel 5 festivals voor (als je een beetje op je geld let)
![]()
Ach, het is ook maar net wat je wilt natuurlijk![]()
Jij wattt
500 euro voor een vakantie.. ben nu 2x met maten op vakantie geweest en was rond de 1500 kwijt per keer

Als je van die muziek houdt wel. Ben bijna de hele dag daar geweest, op een half uurtje trance tent na.Was die area nog wat? Ben aan die kant eigenlijk helemaal niet geweest.

Als je van die muziek houdt wel. Ben bijna de hele dag daar geweest, op een half uurtje trance tent na.
3e jaar op rij dat ik me had voorgenomen toch even een rondje te lopen bij de hardere stijlen, is er weer niet van gekomen![]()
Als je van die muziek houdt wel. Ben bijna de hele dag daar geweest, op een half uurtje trance tent na.
3e jaar op rij dat ik me had voorgenomen toch even een rondje te lopen bij de hardere stijlen, is er weer niet van gekomen![]()