MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ik was in Rotterdam. Vond het echt belachelijk triest allemaal. Snap best dat mensen die niet veel naar festivals gaan het een leuk feestje vonden, maar als je beter gewend bent was dit echt een aanfluiting.
In Rdam waren de toiletten ook helemaal kut, allemaal binnen in een grote zaal, mega vieze lucht. Stonden later op de dag ook allemaal mensen buiten tegen de hekken te plassen.

---------- Toegevoegd om 07:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:26 ----------

Hoorde over Rdam ook al veel gestolen telefoons ja..

Ik heb min of meer alle festivals wel bezocht. Ik maak me niet zo druk over commerciële dingen e.d. Ik kan mij al snel vermaken op festivals en heb daar weinig last van anderen.. Achteraf festivals negatief beoordelen vind ik persoonlijk maar kinderachtig. Je had namelijk niet hoeven gaan.. :)

Ik heb min of meer alle festivals wel bezocht. Ik maak me niet zo druk over commerciële dingen e.d. Ik kan mij al snel vermaken op festivals en heb daar weinig last van anderen.. Achteraf festivals negatief beoordelen vind ik persoonlijk maar kinderachtig. Je had namelijk niet hoeven gaan.. :)

Wanneer wil je ze anders beoordelen als het tegenvalt? Vooraf? Lijkt me nogal lastig...

ohhhhhh.. helly toch. i love u

ohhhhhh.. helly toch. i love u

Oeh je hebt me eindelijk van de negeer af gehaald? Of is dit weer een ''iemand quote mij maar diegene staat op negeer boehoeee'' reactie? Kom op man, stop eens met die onzin van je steeds :roflol:

In ieder geval..

Zijn er ook festivals met voornamelijk hiphop/rap muziek? Zo ja, welke? (of waar kan ik een lijst van festivals vinden waarbij ik snel zie welke genre het is?)

nee.. via tapatalk zie ik enkel een popup met een paar van je woorden. je staat er nog steeds op en dat blijft ook zo.

Oeh je hebt me eindelijk van de negeer af gehaald? Of is dit weer een ''iemand quote mij maar diegene staat op negeer boehoeee'' reactie? Kom op man, stop eens met die onzin van je steeds :roflol:

In ieder geval..

Zijn er ook festivals met voornamelijk hiphop/rap muziek? Zo ja, welke? (of waar kan ik een lijst van festivals vinden waarbij ik snel zie welke genre het is?)
Partyflock kun je dit dacht ik doen, selectie maken welke stijlen ze draaien

nee dat is een toppunt van haat..

Nog mensen IN voor craft?

Haha nouja ik weet niet of jij hebt gezien hoe dat festival onder de aandacht is gebracht, maar het is neergezet alsof je er spontaan orgasmes van zou krijgen, zó geweldig dat het moest zijn. Dus ja dan ben je overtuigd dat het een goed feestje moet worden, maar achteraf wordt je teleurgesteld. Maar no worries, volgend jaar skip ik deze met liefde.

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Ben ik vorig jaar wel geweest, twijfel nog over dit jaar. Heeel leuk feestje wel, NDSM werf is ook echt een toffe locatie!

Haha nouja ik weet niet of jij hebt gezien hoe dat festival onder de aandacht is gebracht, maar het is neergezet alsof je er spontaan orgasmes van zou krijgen, zó geweldig dat het moest zijn. Dus ja dan ben je overtuigd dat het een goed feestje moet worden, maar achteraf wordt je teleurgesteld. Maar no worries, volgend jaar skip ik deze met liefde.

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Ben ik vorig jaar wel geweest, twijfel nog over dit jaar. Heeel leuk feestje wel, NDSM werf is ook echt een toffe locatie!

Heb wel gelezen dat het in Amsterdam en in Eindhoven allemaal beter geregeld was dan in Rotterdam... Kan er zelf niet over oordelen natuurlijk.

Achteraf geen spijt gehad dat ik voor Emporium ben gegaan i.p.v. TFD tenminste.

Free festival + craft of dominator

Lastige keuzee

Terug
Naar boven