XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Wat vinden we van de defqon timetable? Radical gevolgd door warface is hnnng

Sta heel de tijd bij blauw en voornamelijk zwart.

Jaloers op Defqon gangers. Ik ga Decibel pas weer, laatste feestje was Wish outdoor 2014. Kan op m'n werk helaas niet meer gaar zijn op maandag.

Ik begin toch wel aardig wat zin in Defqon te krijgen, alleen jammer dat Partyraiser en SRB tegelijk draaien..

Bestaat een kleine kans dat ik toch naar Defqon ga :D :D :D

Maar wordt er nog gemeet?

Iemand die toevallig weet hoe lang je erover doet om van de ene kant naar de andere kant te lopen?
Nog nooit op defqon geweest maar red en blue liggen toch redelijk ver uit elkaar....

Floorplan:
0016307400324e9964ffa3410a004861b4.jpg

Denk eerder ongeveer 3.50

Hele dag op de yellow met 2 uitstapjes naar de silver en black. Dikke prima zo bij mekaar :cool:

Vrijdag en zondag zal ik wel rondjes lopen:o

Kan niet meer wachten tot Defqon. Alleen hopen dat het niet gaat onweren en/of regenen. Daar krijg ik altijd wel een slappe plasser van

Wil nou toch wel een keer power hour meemaken.

Kan niet meer wachten tot Defqon. Alleen hopen dat het niet gaat onweren en/of regenen. Daar krijg ik altijd wel een slappe plasser van

Komende 5 dagen Max Min Wind Vrijdag
16°C 11°C NW 4 Zaterdag
17°C 10°C NW 4 Zondag
20°C 8°C ZW 3 Maandag
18°C 12°C W 4 Dinsdag
18°C 10°C NW 4

Jammer je ziet de tekentjes niet.. Staat een wolk met regen en een klein zonnetje erboven, dus ben benieuwd :p

Toch altijd kut weer op Defqon de laatste jaren :') Juni is zo'n kut maand wat dat betreft

Eerste keer regen op een festival had ik heel de tijd het idee dat iemand op mn rug of schouder tikte. Stond me heel de tijd om te draaien en achter me te kijken :o

Mooie tijden.

Terug
Naar boven