BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keurig!!

haha neeman, ga met de otooo

haha neeman, ga met de otooo
Ja echt fucking veel zin in, straks nog even kaartje halen op ticketswap beettje refreshen wachten om cheap ass anders iets duurder kaartje![]()

Ik kan een kaartje voor je regelen, vriend van me heeft afgelopen weekend z'n sleutelbeen gebroken dus die gaat niet meer mee.
Trouwens, defqon groepsapp maken? Dat is misschien makkelijker meeten![]()
Ja echt fucking veel zin in, straks nog even kaartje halen op ticketswap beettje refreshen wachten om cheap ass anders iets duurder kaartje![]()

Prijs?
Defqon chat is priem, hoxyz , ivantjeuh en fikky hebben me nummer

Dat zijn dagtickets toch?
---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------
Ja weekend![]()

Staat er 1 van 79 op zag ik net. Isch niet doer mimanghaha neeman, ga met de otooo
Staat er 1 van 79 op zag ik net. Isch niet doer mimang

Ik zit t nu ook te checken maar het gaat aardig hard![]()
True, gisteren ook 1 van 80 eurie 2 sec later was iemand aan het betalen ---------- Post added at 10:08 ---------- Previous post was at 10:04 ---------- Als ik via ticketswap haal, krijg ik ze dan gelijk binnen op de mail.? En wat zeggen jullie, wachten op broer van maat dat hij morgen vroeg laat weten of die wel of niet gaat (kans op misschien geen kaartje? Of staat dan nog genoeg op?) Of gewoon vanavond halen?