XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Zooo is balen jongens :(

Thanks! Het ene uurtje dat ik er was, was wel leuk :P Nope, stond lekker voor de stage los te gaan. Sfeer was prima! Denk dat ze het hebben afgelast vanwege die gasten die allemaal in t-shirt rondliepen, want het weer werd juist beter toen.

80% van het terrein was stuk gegaan, denk dat het eerder daar aan lag:P

Thanks! Het ene uurtje dat ik er was, was wel leuk :P

Nope, stond lekker voor de stage los te gaan. Sfeer was prima!
Denk dat ze het hebben afgelast vanwege die gasten die allemaal in t-shirt rondliepen, want het weer werd juist beter toen.

Heb vanaf het begin tot kwart voor 3 voor het podium ggestaan maar werd me op een gegeven moment toch maar iets te veel om buiten te blijven :(

Sfeer was wel echt heerlijk

80% van het terrein was stuk gegaan, denk dat het eerder daar aan lag:P

Ook ja, heb niks gezien van het andere terrein maar dat alles zo erg kapot was dat er zelfs geen muziek meer gedraaid kon worden kan ik me niet voorstellen.

Heb vanaf het begin tot kwart voor 3 voor het podium ggestaan maar werd me op een gegeven moment toch maar iets te veel om buiten te blijven :( Sfeer was wel echt heerlijk

Ja sfeer was echt top! Heb alleen het laatste uurtje meegemaakt maar had me toen prima vermaakt.

Maar goed niks meer aan te doen. Nu op naar decibel :D

Paar weken tot decibel weekend. Meer als jaar geen festival of feest gehad, heb er zin in :D

Waar is de Dance Valley meet?

Zaterdagkaartje voor Mysteryland gekocht

Denk dat ik überhaupt niet in de hard valley ga komen omdat het gewoon ver lopen en nog verder teruglopen is. Ga dit jaar ook met een bus waarvan de vertrektijd nog niet bekend is maar waarschijnlijk te late aankomst om het qua tijd te halen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.216
HQ is legendarisch op DV en nu het na zoveel jaar een keer terug is, leek het mij juist wel leuk om daar te meeten. Maar als jij de tijd sowieso al niet gaat redden i.v.m. busvervoer dan pas ik hem verder ook niet aan.

Als niemand de tijd gaat redden dan kan ik het altijd nog aanpassen naar 15:00u bijvoorbeeld.

Ben je allergisch voor de Hard Valley? :p

HQ is legendarisch op DV en nu het na zoveel jaar een keer terug is, leek het mij juist wel leuk om daar te meeten. Maar als jij de tijd sowieso al niet gaat redden i.v.m. busvervoer dan pas ik hem verder ook niet aan.

Als niemand de tijd gaat redden dan kan ik het altijd nog aanpassen naar 15:00u bijvoorbeeld.

Ben je allergisch voor de Hard Valley? :p

Denk dat ik HQ als enige met wie ik veel zal zijn die dag wel kan waarderen, rest niet. Bus aankomsttijd staat nu op voorlopig 14:00 maar we zouden nog een tijd doorkrijgen. Stel ik zou om 2 uur aankomen, half 3 binnen, munten halen en pissen dan zou ik 15:00 krap redden.

Allergisch niet maar ben natuurlijk sowieso niet van de hs en hc, voorgaande jaren was het eenrichtingsverkeer tussen de hard valley en de gewone valley wat er voor zorgde dat je heel lang moest lopen. En dat is het voor mij niet waard, zeker omdat we nu ook nog later aankomen dan dat ik normaal prettig vind.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.218
Wie gaat er dan ook met de bus?! :p

Hill en ik zullen waarschijnlijk de hele dag wel met Suus en Trium de dag doorbrengen. Dus we zien je sowieso wel ga ik vanuit ;)

Hill en ik zullen waarschijnlijk de hele dag wel met Suus en Trium de dag doorbrengen. Dus we zien je sowieso wel ga ik vanuit ;)

We appen wel ff.

Tja zat weinig anders op als je met 9 mensen wilt gaan :p

We appen wel ff.

Tja zat weinig anders op als je met 9 mensen wilt gaan :p

Wij moeten sowieso ook eerst inchecken bij t hotel. Geen idee hoe laat wij er gaan zijn, maar een beetje bijtijds is wel zo lekker. En ons kennende is de kans inderdaad wel groot dat we veel bij de hardstyle en hardcore zullen zijn. (Wat mij betreft mogen we ook zeker wel een paar uur doorbrengen bij de main trouwens ;))

Terug
Naar boven