Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks! Het ene uurtje dat ik er was, was wel leukNope, stond lekker voor de stage los te gaan. Sfeer was prima! Denk dat ze het hebben afgelast vanwege die gasten die allemaal in t-shirt rondliepen, want het weer werd juist beter toen.

Thanks! Het ene uurtje dat ik er was, was wel leuk
Nope, stond lekker voor de stage los te gaan. Sfeer was prima!
Denk dat ze het hebben afgelast vanwege die gasten die allemaal in t-shirt rondliepen, want het weer werd juist beter toen.

80% van het terrein was stuk gegaan, denk dat het eerder daar aan lag![]()
Heb vanaf het begin tot kwart voor 3 voor het podium ggestaan maar werd me op een gegeven moment toch maar iets te veel om buiten te blijvenSfeer was wel echt heerlijk

Die verhalen van Belgische politie auto's aan de kant bij TML waren er vorig jaar ook. Helemaal niks van gezien
Inderdaad maar even wat pica's dan maken om DBB jelly te maken.
Inderdaad maar even wat pica's dan maken om DBB jelly te maken.

HQ is legendarisch op DV en nu het na zoveel jaar een keer terug is, leek het mij juist wel leuk om daar te meeten. Maar als jij de tijd sowieso al niet gaat redden i.v.m. busvervoer dan pas ik hem verder ook niet aan.
Als niemand de tijd gaat redden dan kan ik het altijd nog aanpassen naar 15:00u bijvoorbeeld.
Ben je allergisch voor de Hard Valley?![]()
Wie gaat er dan ook met de bus?!
Hill en ik zullen waarschijnlijk de hele dag wel met Suus en Trium de dag doorbrengen. Dus we zien je sowieso wel ga ik vanuit![]()

Wie gaat er dan ook met de bus?!
Hill en ik zullen waarschijnlijk de hele dag wel met Suus en Trium de dag doorbrengen. Dus we zien je sowieso wel ga ik vanuit![]()
We appen wel ff.
Tja zat weinig anders op als je met 9 mensen wilt gaan![]()
)