MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Iemand in voor een Ultrasonic meet dit weekend?

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

In je nakie staan? Dat gelooft toch geen mens man. Lijkt me een broodje aap verhaal!

Kerel zit al 10 jaar op partyflock, heb hem ook wel vaker zien posten. Lijkt me wel legit.

Misschien bedoelt hij met nakie wel alles uit, behalve boxer idk

Iemand in voor een Ultrasonic meet dit weekend?

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

In je nakie staan? Dat gelooft toch geen mens man. Lijkt me een broodje aap verhaal!

Sunrise vorig jaar moest maat van me ook tot boxer zich uitkleden. Wel grappig dat hij net de enige guy was die niets bijhad :D.
enne hoe zit het met TML gangers? Begon vandaag zeker he?

Sunrise vorig jaar moest maat van me ook tot boxer zich uitkleden. Wel grappig dat hij net de enige guy was die niets bijhad :D.
enne hoe zit het met TML gangers? Begon vandaag zeker he?

Fucking idioot man. Zit nog te twijfelen om het om m'n pik te plakken zoals altijd, of in een rollerdeo, die ik open kan klikken met redelijk wat kracht.

Die verhalen van Belgische politie auto's aan de kant bij TML waren er vorig jaar ook. Helemaal niks van gezien

Die verhalen van Belgische politie auto's aan de kant bij TML waren er vorig jaar ook. Helemaal niks van gezien

Ik ging toen zaterdags, en de buschauffeur zei dat hij vrijdags toen hij ook reed, allemaal bussen aan de kant heeft zien staan met politie met honden etc erbij.. zaterdags zelf ook niets gezien.

overal paniek vanwege het "noodweer".
Zal mij benieuwen wat daar van terecht komt;)

Jammer dat craft is afgelast, waren gelukkig nog niet onderweg...

god***domme baal hier wel echt van :(

Dit feestkeek ik al zo lang naar uit he, zon fuckin sicke line up en die oocatie ook nog eens..

Terug
Naar boven