AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Hooooooooooooooooooooi allemaal :wave:

Hebben jullie al plannen voor NYE? Zijn er nog leuke feestjes die dan gepland staan?

Nachtduik in Ahoy. Lekker technovlinderen:o. Had graag naar freaqshow gewild maar zit er niet in dit jaar :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.384
1 Januari Zaandam denk ik :D

Heheh, been there once, won't do that twice.. Niet mijn ding.
Toen was je nuchter toch? Ben nuchter ook niet van de techno, maar op festivals verveel ik me er niet.. :D

Voor mij is er niets tofs op oudjaarsdag. Alle voor mij interessante dj's draaien lekker in het buitenland voor veel meer geld dan dat ze in Nederland zouden krijgen :( Hoop dat ik wat maten zover krijg om beetje vuurwerk te kijken tijdens een flinke 2cb + ketatrip om toch leuk het nieuwe jaar in te knallen... :D

Iemand hier die naar We Are Electric gaat @ 14 november?

Toen was je nuchter toch? Ben nuchter ook niet van de techno, maar op festivals verveel ik me er niet.. :D

Voor mij is er niets tofs op oudjaarsdag. Alle voor mij interessante dj's draaien lekker in het buitenland voor veel meer geld dan dat ze in Nederland zouden krijgen :( Hoop dat ik wat maten zover krijg om beetje vuurwerk te kijken tijdens een flinke 2cb + ketatrip om toch leuk het nieuwe jaar in te knallen... :D

Yeah klopt, had toen ook nog nooit wat gehad, dus was voor mij ook niet een feestje waar ik my first time wilde gaan proberen, daar heb ik maar van afgezien haha.

Ohh, dat is wel jammer.. ach, zo'n trip is vast ook leuk!

FreaQshow!

ik ga lekker oliebollen eten met opa en oma

Ook in voor freaqshow! Gezellig tussen alle buitenlanders:rolleyes:

Terug
Naar boven