- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paradigm. Lekker door tot 2 in de middagHooooooooooooooooooooi allemaal
Hebben jullie al plannen voor NYE? Zijn er nog leuke feestjes die dan gepland staan?

Heheh, been there once, won't do that twice.. Niet mijn ding.
Waarom niet, te duistere sfeer? Ben nog nooit op een techno feestje geweest tho.Heheh, been there once, won't do that twice.. Niet mijn ding.
Jaa.. de sfeer was niet zo denderend. Duistere, bijna enge, muziekWaarom niet, te duistere sfeer? Ben nog nooit op een techno feestje geweest tho.

Hooooooooooooooooooooi allemaal
Hebben jullie al plannen voor NYE? Zijn er nog leuke feestjes die dan gepland staan?
Toen was je nuchter toch? Ben nuchter ook niet van de techno, maar op festivals verveel ik me er niet..Heheh, been there once, won't do that twice.. Niet mijn ding.

Hoop dat ik wat maten zover krijg om beetje vuurwerk te kijken tijdens een flinke 2cb + ketatrip om toch leuk het nieuwe jaar in te knallen... 
Ja ikIemand hier die naar We Are Electric gaat @ 14 november?
Was vorig jaar erg vet dus verwacht een lekker feest.Gezellig muntjes verkopenIemand hier die naar We Are Electric gaat @ 14 november?

Ja ikWas vorig jaar erg vet dus verwacht een lekker feest.
Toen was je nuchter toch? Ben nuchter ook niet van de techno, maar op festivals verveel ik me er niet..
Voor mij is er niets tofs op oudjaarsdag. Alle voor mij interessante dj's draaien lekker in het buitenland voor veel meer geld dan dat ze in Nederland zouden krijgenHoop dat ik wat maten zover krijg om beetje vuurwerk te kijken tijdens een flinke 2cb + ketatrip om toch leuk het nieuwe jaar in te knallen...
![]()
Ook in voor freaqshow! Gezellig tussen alle buitenlanders![]()