XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Eens, al zou ik willen dat ik nog 10 jaar jonger was :roflol:
Ik word maandag 23, mooie leeftijd voor zo een dingen :D

Goffer kan a.s. zaterdag zowat gratis mee naar RR in HMH.

Enige nadeel, moet bobben :(
Maakt toch niet uit. Ik ben elke maand minstens 4 keer bob, ga 2-3 keer per week weg. Op zo een grote feesten vind ik het juist makelijker om te bobben :D Meestal goede sfeer, goede muziek etc. Desnoods wat caffeine om wakker te blijven ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.422
Ik word maandag 23, mooie leeftijd voor zo een dingen :D

Heerlijke leeftijd! Dat bedoel ik daar ik bijna 10 jaar ouder ben inmiddels.. 8h lang losgaan op HC is er echt niet meer bij zonder de nodige kom-op-adem breaks :o

Maakt toch niet uit. Ik ben elke maand minstens 4 keer bob, ga 2-3 keer per week weg. Op zo een grote feesten vind ik het juist makelijker om te bobben :D Meestal goede sfeer, goede muziek etc. Desnoods wat caffeine om wakker te blijven ;)

Ik ben veel te jong verpest wat dat betreft..

• #5.424
Ja herkenbaar dat zweten!

Te jong geleerd dat feestjes met de nodige middelen een stuk leuker zijn dan nuchter :o
Op die manier :p Wist ik ook al vroeg, ook met drank maar heb gewoon vanaf de eerste keer gezegd dat ik niet elke week ging drinken (en later drugs). Niet zoals velen de eerste keren dat men wegging telkens drinken (of drugs) maar nog regelmatig nuchter weggaan. Dit heeft me volgens mij wel geholpen

• #5.426
Ja 16 jaar later heb ik geen zin meer om dat te proberen :p Daarom gaan we gewoon wat minder vaak op stap :D

Valhalla is een heel gemeleerd publiek en inderdaad niet te vergelijken met feesten zoals Time Warp, dus het hippiegehalte valt daar wel mee denk ik. Zo'n jaar of 12 ben ik altijd naar technofeesten geweest, groot klein, indoor outdoor.. Sinds een jaar of 3-4 ga ik voornamelijk nog maar naar freestyle/hardcore feesten. Mijn eigen ervaring is dat het publiek bij de laatstgenoemden gewoon veel relaxter is. Bij techno, maar ook house is het kijk-mij-hip-zijn gehalte gewoon veel te veel aanwezig. Men komt niet echt om te feesten of los te gaan, maar echt om gezien te worden. Natuurlijk heb je ook die lui bij de hardere stijlen, maar in mijn ogen zijn er veel meer liefhebbers van de muziek bij dan dagjesmensen die zo nodig hip moeten zijn.
Als er ergens veel mensen komen om gezien te worden is dat wel bij Freestyle natuurlijk.... :D Verder ben ik het wel met je eens hoor. Ik loop ondanks dat het mijn muziek niet is altijd wel even bij de hardstyle/raw hardstyle langs (als het niet te ver lopen is) gewoon om even sfeer te proeven. Sfeer is altijd lekker gemoedelijk.

Maar ik stel mezelf altijd heel open op op feesten, ben niemand tot last en ben altijd vriendelijk tegen iedereen. Beuk niemand opzij en ga aan de kant als mensen erdoor willen. Als mensen voor mij aan de kant gaan bedank ik ze daar ook over. Zo creëer je om je heen altijd al een fijne sfeer en zal de sfeer om je heen bij elke muziekstijl goed zijn lijkt me. Stoor me ook niet gauw aan mensen en laat iedereen lekker gaan. Merk eigenlijk nooit wat van een slechte sfeer.

Hoe meer drugs (geen alcohol) ergens wordt gebruikt hoe beter de sfeer is. Amen.

• #5.429
Als er ergens veel mensen komen om gezien te worden is dat wel bij Freestyle natuurlijk.... :D Verder ben ik het wel met je eens hoor. Ik loop ondanks dat het mijn muziek niet is altijd wel even bij de hardstyle/raw hardstyle langs (als het niet te ver lopen is) gewoon om even sfeer te proeven. Sfeer is altijd lekker gemoedelijk.

Maar ik stel mezelf altijd heel open op op feesten, ben niemand tot last en ben altijd vriendelijk tegen iedereen. Beuk niemand opzij en ga aan de kant als mensen erdoor willen. Als mensen voor mij aan de kant gaan bedank ik ze daar ook over. Zo creëer je om je heen altijd al een fijne sfeer en zal de sfeer om je heen bij elke muziekstijl goed zijn lijkt me. Stoor me ook niet gauw aan mensen en laat iedereen lekker gaan. Merk eigenlijk nooit wat van een slechte sfeer.

Hoe meer drugs (geen alcohol) ergens wordt gebruikt hoe beter de sfeer is. Amen.

Dat ligt wel helemaal aan het soort drugs.. Genoeg voorbeelden van doorgesnoven cokeheads op festivals meegemaakt helaas.

Dat ligt wel helemaal aan het soort drugs.. Genoeg voorbeelden van doorgesnoven cokeheads op festivals meegemaakt helaas.
Ja true. Had er nog bij willen zetten dat er weinig mensen zijn die leuker worden van sos. Wordt ook amper gebruikt waar ik kom, zal meer bij de hardere stijlen gebruikt worden.

• #5.431
Ja true. Had er nog bij willen zetten dat er weinig mensen zijn die leuker worden van sos. Wordt ook amper gebruikt waar ik kom, zal meer bij de hardere stijlen gebruikt worden.

Errr guess again.. elk opstandje met cokeheads was bij de House Area's op festivals.. Overigens beste buffels nog ook vaak.. En met beste buffels bedoel ik ook echt wel buffels en geen DBBers :p

Ik heb nog nooit een ruzie op een hc feestje gezien, terwijl normaal uitgaan vrijwel altijd ruzie.

• #5.433
1x bij time out in gemert gezien

Hardstyle avondje en was tegelijk met DJ dyna oid afgelopen

Ging ook niet heel erg soepeltjes

Weet iemand of je in Beesd kun overnachten in een hotel oi

Errr guess again.. elk opstandje met cokeheads was bij de House Area's op festivals.. Overigens beste buffels nog ook vaak.. En met beste buffels bedoel ik ook echt wel buffels en geen DBBers :p
Ik heb serieus nog nooit op een festival of groot feest een knokpartij gezien :o

Ik hoor en lees altijd dat Pussylounge the place to be is om te knokken.

Terug
Naar boven