XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Snap ik! Tot nu toe 2 keer geweest, sla helaas dit jaar een keertje over #healthy #goedevoornemens :o
Ben vorig jaar (of twee jaar geleden) geweest en vond het niet zo geweldig dat ik me had ingebeeld. Kan ook zijn omdat ik nuchter was en 2u zelf moest rijden heen en terug :p Alhoewel ik dat regelmatig doe en me dan wel amuseer. Vond het eigenlijk wel redelijk tegenvallen zelfs

Snap ik! Tot nu toe 2 keer geweest, sla helaas dit jaar een keertje over #healthy #goedevoornemens :o

Vorig jaar 1e keer

Toen Warface The Baddest voor het eerst er op gooide, dat was zo ongelofelijk bruut (mooiste moment van de avond imo) dat ik dit jaar niet kan overslaan :p

Wat is er niet Healthy aan een feestje dan? Of kun je niet zonder zooi gaan?

Vorig jaar 1e keer

Toen Warface The Baddest voor het eerst er op gooide, dat was zo ongelofelijk bruut (mooiste moment van de avond imo) dat ik dit jaar niet kan overslaan :p

Wat is er niet Healthy aan een feestje dan? Of kun je niet zonder zooi gaan?
Haha dont worry, die # waren niet serieus. Ga eigenlijk niet omdat ik de eerste 2 teams een beetje sta te gapen en t daarom redelijk prijzig vind..

Haha dont worry, die # waren niet serieus. Ga eigenlijk niet omdat ik de eerste 2 teams een beetje sta te gapen en t daarom redelijk prijzig vind..

:p

Snap het, had ik vorig jaar ook wel eigenlijk..

Maar verwacht met een NCBM, Wildstylez, Mean Machine en DBSTF eigenlijk wel wat lekkere early platen wat ook echt genieten is:)

2x hard bass geweest en dat waren de 2 slechtste feestjes waar ik ooit ben geweest:o

Laatste uurtje is vaak wel aardig, maar snap inderdaad de ophef niet.

Volgende maand Chateau Techno in de Ferrodome, hnnnngg. Iemand al op die locatie geweest?

Laatste uurtje is vaak wel aardig, maar snap inderdaad de ophef niet.

Volgende maand Chateau Techno in de Ferrodome, hnnnngg. Iemand al op die locatie geweest?
Ja ik! Met contra. Chateau ook gisteren gehaald. Met contra lag er sneeuw binnen en was mn pieltje nog verder te zoeken dan normaal, partijtje koud daar binnen :o

Oh goed om te weten! Misschien dat dat wel verbeterd is met de verbouwing hoor.

Ik ben wel eens bij Warehouse Rave geweest, daar in de buurt, daar liep ook iedereen met z'n jas aan :D

Oh goed om te weten! Misschien dat dat wel verbeterd is met de verbouwing hoor.

Ik ben wel eens bij Warehouse Rave geweest, daar in de buurt, daar liep ook iedereen met z'n jas aan :D
Haha, ik denk wel dat het nu een stuk beter zal zijn. Contra was toen rond kerst, met die hevige sneeuwstorm.

Iemand awakenings eindhoven volgende week?

Aankomende zaterdag Sneeuwbal Festival. Gaan er nog meer?

Eerste festival gaat Megabase worden, vorig jaar super dik voor weinig geld. En locatie is nu Almere strand, ben benieuwd of de defqon legacy daar nog hangt hehehe. Nog even de lineup afwachten, maar dat gaat vast goed komen.

Is het alleen niet volop zand happen? Oude taarten zoals @GPRO en @Punjab kunnen mij dat vast vertellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.574
Hebben ze ook hardcore op megabase?

@ zandhappen geen idee, zo erg als op Free your mind zal t vast niet zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.576
Nah zonde van t geld.. Jammer want megawatt was wel ook met een freestyle area..

Welke BB.nl-er liep er afgelopen zaterdag op X-qlusive rond in een gele gold's gym tanktop?
godver wat een pauper :(

Terug
Naar boven