XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

138 is euforische trance ofzo?

Ja rond de 138 beats per minute dus wat hoger tempo, euforisch, handjes in de lucht en wat psy trance. Lekkere afwisseling van het mainstage gebeuk :P

Ja leuk voor afwisseling idd. Leuk mannen. Kijken we tegen die tijd ff hoe we gaan meeten. Ga zelf wel wausen.

Is er ook een 180bpm stage. Sander doneer mij kaartje brah, gs ik met je mee

watsdeze trage muziek la

Iemand hier die naar Dont Let Daddy Know gaat 5 maart? :)

Tomorrowlandtickets in de pocket :cool:

Iemand hier die naar Liquicity Festival gaat 24 juli? Gvd kan echt niet wachten mannnnnnnn :loopband::loopband:

Godver ik wil ook. Afgelopen 2 jaar waren legendary. Ga je 1 dag of heel weekend?
Alleen de vrijdag. Ga ook nog op vakantie en wil nog wat meer festivals meepakken dus heel weekend werd me wat te duur. Ben in 2013 en 2014 ook daar geweest, helaas vorig jaar kaarten misgelopen.

Alleen de vrijdag. Ga ook nog op vakantie en wil nog wat meer festivals meepakken dus heel weekend werd me wat te duur. Ben in 2013 en 2014 ook daar geweest, helaas vorig jaar kaarten misgelopen.
Nice ben afgelopen jaar ook vrijdags geweest. Was toen €115,- per dag. Ga dit jaar niet op marktplaats €200+,- betalen voor één dag, is me gewoon te gek.

Vind zelf wel dat TML zich echt onderscheidt ten opzichte van andere festivals.

Nice ben afgelopen jaar ook vrijdags geweest. Was toen €115,- per dag. Ga dit jaar niet op marktplaats €200+,- betalen voor één dag, is me gewoon te gek.

Vind zelf wel dat TML zich echt onderscheidt ten opzichte van andere festivals.
Zeker, de decors etc vind je nergens anders en ook alleen maar grote namen op de grote stages.
Dit jaar was het alweer €120 :o Als je een heel weekend gaat met camping, eten en drinken ben je al gauw 600-700 euro bij. Doe mij dan maar een all inclusive vakantie voor dat geld :p

Ga sowieso ook nog naar qapital, mysteryland en hopelijk qlimax. En daartussen nog ergens 2 festivals uitzoeken.

nog mensen in voor megabase?

Zeker, de decors etc vind je nergens anders en ook alleen maar grote namen op de grote stages.
Dit jaar was het alweer €120 :o Als je een heel weekend gaat met camping, eten en drinken ben je al gauw 600-700 euro bij. Doe mij dan maar een all inclusive vakantie voor dat geld :p

Ga sowieso ook nog naar qapital, mysteryland en hopelijk qlimax. En daartussen nog ergens 2 festivals uitzoeken.
zou qlimax overslaan.

Fantasy Island heeft een hele brute line-up

Is Tomorrowland nu al helemaal uitverkocht dan? Dan is de kaartverkoop wel idioot vroeg gestart!

Terug
Naar boven