Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
138 stage is 138 bpm. Wat sneller en harder dus. Laatste uren Astrix en Vini Vici is psy/goa trance
In bij meet en in bij wausJa leuk voor afwisseling idd. Leuk mannen. Kijken we tegen die tijd ff hoe we gaan meeten. Ga zelf wel wausen.
Godver ik wil ook. Afgelopen 2 jaar waren legendary. Ga je 1 dag of heel weekend?
Ja is er als je komt krijg je free dope van mij xxIs er ook een 180bpm stage. Sander doneer mij kaartje brah, gs ik met je mee
Alleen de vrijdag. Ga ook nog op vakantie en wil nog wat meer festivals meepakken dus heel weekend werd me wat te duur. Ben in 2013 en 2014 ook daar geweest, helaas vorig jaar kaarten misgelopen.Godver ik wil ook. Afgelopen 2 jaar waren legendary. Ga je 1 dag of heel weekend?
Nice ben afgelopen jaar ook vrijdags geweest. Was toen €115,- per dag. Ga dit jaar niet op marktplaats €200+,- betalen voor één dag, is me gewoon te gek.Alleen de vrijdag. Ga ook nog op vakantie en wil nog wat meer festivals meepakken dus heel weekend werd me wat te duur. Ben in 2013 en 2014 ook daar geweest, helaas vorig jaar kaarten misgelopen.
Zeker, de decors etc vind je nergens anders en ook alleen maar grote namen op de grote stages.Nice ben afgelopen jaar ook vrijdags geweest. Was toen €115,- per dag. Ga dit jaar niet op marktplaats €200+,- betalen voor één dag, is me gewoon te gek.
Vind zelf wel dat TML zich echt onderscheidt ten opzichte van andere festivals.
Als je een heel weekend gaat met camping, eten en drinken ben je al gauw 600-700 euro bij. Doe mij dan maar een all inclusive vakantie voor dat geld 
zou qlimax overslaan.Zeker, de decors etc vind je nergens anders en ook alleen maar grote namen op de grote stages.
Dit jaar was het alweer €120Als je een heel weekend gaat met camping, eten en drinken ben je al gauw 600-700 euro bij. Doe mij dan maar een all inclusive vakantie voor dat geld
Ga sowieso ook nog naar qapital, mysteryland en hopelijk qlimax. En daartussen nog ergens 2 festivals uitzoeken.
Fantasy Island heeft een hele brute line-upZeker, de decors etc vind je nergens anders en ook alleen maar grote namen op de grote stages.
Dit jaar was het alweer €120Als je een heel weekend gaat met camping, eten en drinken ben je al gauw 600-700 euro bij. Doe mij dan maar een all inclusive vakantie voor dat geld
Ga sowieso ook nog naar qapital, mysteryland en hopelijk qlimax. En daartussen nog ergens 2 festivals uitzoeken.
Hoezo?
Nouja weet je smaak niet maar muziek is in het begin vrij saai, en zo druk heb je nog nooit een feestje gezien