- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Hm met de huidige 'commerciele' hardstyle moet ik meer aan de kermis denkenKinderhouse.
Ik vind het zo verhaalloos... Eender welke hardstyle..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hm met de huidige 'commerciele' hardstyle moet ik meer aan de kermis denkenKinderhouse.
Als ik hardstyle hoor dan moet ik altijd denken aan wat die gasten van de NAAR HOUSE bus altijd zeggen. Hersenloze heidenen die gebrainwashed worden door de duivelse muziek die uit de speakers uit het ondergrondse knalt..![]()
Als ik die Hardstyle top40 af en toe luister, zitten er misschien een handjevol leuke tracks tussen, verder luister ik eigenlijk alleen nog maar naar rawstyle. Maar ieder zijn ding natuurlijk 
Hedendaagse HS is sowieso vercracked geraakt vergeleken met een jaar of 7-8 geleden.. Enige reden waarom ik af en toe nog bij 'mainstages' sta is omdat er meer chicks zijnAls ik die Hardstyle top40 af en toe luister, zitten er misschien een handjevol leuke tracks tussen, verder luister ik eigenlijk alleen nog maar naar rawstyle. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Met name na 2:35, screetches vind ik echt geweldig
http://www.youtube.com/watch?v=67FGAUO3WrM
http://www.youtube.com/watch?v=5ljysaH7rds

HS is gaaaar geworden, zowiezo is vroegere HS heel anders dan wat menigeen de laatste tig jaar luistert en dan krijg je nu ook 'the opposites' die half rappend met een soort HS beat erin een nummer maken...bah.
Maar goed is een cirkel die met elke stijl gebeurd als het te popie jopie wordt.
Maar goed Zaterdag Awake als het wat het weer betreft nou allemaal een dag opschuift..ZO naar ZA. :-)

Voor de wat meer 'oudere' / early hardstyle achtige muziek kan ik je doorverwijzen naar zo'n beetje alle dj's aangesloten bij Theracords. Niet die ellelange synths leads etc. gewoon een lekkere beat die alsmaar door knalt![]()
HS is gaaaar geworden, zowiezo is vroegere HS heel anders dan wat menigeen de laatste tig jaar luistert en dan krijg je nu ook 'the opposites' die half rappend met een soort HS beat erin een nummer maken...bah.
Maar goed is een cirkel die met elke stijl gebeurd als het te popie jopie wordt.
Maar goed Zaterdag Awake als het wat het weer betreft nou allemaal een dag opschuift..ZO naar ZA. :-)

Overigens vind ik The Opposites wel gaaf, volg ze al toen ze nog 'underground' waren en ze komen oorspronkelijk hier uit de buurt 

Lol, die gasten van Yellow Claw/Boaz van de Beatz kunnen wel dubstep/'elektronische' hiphop produceren, maar een goede kick bass ho maarOverigens vind ik The Opposites wel gaaf, volg ze al toen ze nog 'underground' waren en ze komen oorspronkelijk hier uit de buurt
Hier nog zo'n track, heeft qua melodie wel wat weg van een van mijn eerste HS beats
http://www.youtube.com/watch?v=wn40ARXhas0

13 graden.. Kan ik mee leven zolang het droog blijft
En zo niet banjer ik wel de hele dag door diepe modderpoelen heen, been there done that
Je kunt mij ook bij awake toevoegen btw.
En verder staan Solar en Lowlands nog op het programma

In Giesbeek wordt zaterdag potverdomme 16mm regen verwacht, hoerenhoerenhoeren
Je moet niet op weeronline kijken man, daar klopt geen fl**ker van. Kijk je naar Giesbeek staat er 16mm regen, zoek je op Doetinchem wat er amper 30km vanaf ligt dan staat er 0 mm regen....