XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Veel plezier vandaag mannen @ Awake! En Jelmer, tot strax! Ben je meer bij house of hardstyle?

Jongens veel plezier allemaal vandaag! :)

• Topic Starter Topic Starter
Veel plezier!!

Volgens mij gaat de zon gewoon lekker schijnen straks... :-)

Veel plezier technoboys! :hedbang:

• Topic Starter Topic Starter
.....................

:d

Het weer was echt perfect! Hele dag zon gehad, alleen best veel wind maar dat kon de pret niet drukken. Geen regen gezien en ben goed verbrand :D

Awake was vet, ben niet echt thuis in de 'techno' maar perfect vermaakt en nu een kop als een tomaat.

Ik ben van plan (Bijna) alle festivals met de auto te gaan, dan drink ik dus geen druppel alcohol en ook geen drugs. Wat doen jullie om zo'n feest vol te houden dan, met festivals zal het wel meevallen maar bij een nacht indoor feest ben ik de laatste 2 uur meestal al zo kapot dat 2 seconde hakken al niet meer gaat.

Ik zat aan caffeïne pillen te denken van bodyenfitshop, 200mg per capsule geloof dat je een pot van 200 capsules voor 7.50 heb kost geen drol dus, dan 3/4 uur voor einde 1 of 2 capsules nemen. Iemand toevallig ervaring hiermee, een "legale" oppepper waar je nuchter van blijf haha.

Ik drink ca. 3/4 bakken koffie per dag dus ben caffeïne wel al gewend, en op zo'n festival dag drink ik dus hooguit 1 bak koffie.

Laatst bewerkt:
Laatst nog 2x200mg cafeïne caps ingenomen, maar dat doe ik voordat ik naar binnen ga meestal. Het pas de laatste 3-4 uur innemen is wel handiger inderdaad, maar dan moet je het natuurlijk wel (onopvallend) naar binnen zien te krijgen. Beetje creatief zijn haha. En dan eventueel gewoon begin van de dag eventueel hooguit 2-3 biertjes nemen, dan is dat tegen de tijd dat je naar huis gaat uit je systeem. De rest van de dag neem ik gewoon water en eventueel Redbull (niet teveel uiteraard). En je kan natuurlijk DMAA of een variant daarvan gebruiken als je een beetje lekker gevoel wilt hebben. Voldoende water blijven drinken gedurende de dag in ieder geval.

Met wie had k nou gister te maken op Dreamfields rond 23:00? Rob P of RobG :D

Laatst bewerkt:
Dreamfields gisteren was erg vet!

Laatst nog 2x200mg cafeïne caps ingenomen, maar dat doe ik voordat ik naar binnen ga meestal. Het pas de laatste 3-4 uur innemen is wel handiger inderdaad, maar dan moet je het natuurlijk wel (onopvallend) naar binnen zien te krijgen. Beetje creatief zijn haha. En dan eventueel gewoon begin van de dag eventueel hooguit 2-3 biertjes nemen, dan is dat tegen de tijd dat je naar huis gaat uit je systeem. De rest van de dag neem ik gewoon water en eventueel Redbull (niet teveel uiteraard). En je kan natuurlijk DMAA of een variant daarvan gebruiken als je een beetje lekker gevoel wilt hebben. Voldoende water blijven drinken gedurende de dag in ieder geval.

Naar binnen krijgen is niet zo moeilijk haha, gewoon in een plastic zakje of folie wikkelen en bij je ballen verstoppen net zoals je drugs naar binnen smokkel, geen kans op gepakt te worden dan. Caffeine caps mogen misschien wel maar leg maar eens aan de beveiliging uit dat het caffeine is haha :D.
Als ik binnen ben doe ik het gewoon weer in mijn portemonnee. Maar het geeft dus wel veel energie? dan bestel ik het deze week even want zaterdag free festival alweer.

Biertje in de middag kan ook wel inderdaad maar dat ligt er helemaal aan of ik er zin in heb haha, red bull neem ik zelden op feesten is achterlijk duur, meestal 4/5 euro, colaatje of water gewoon 2/3 euro.

Wat is dat precies DMAA want kan er niet echt een product van vinden?

Laatst bewerkt:
Naar binnen krijgen is niet zo moeilijk haha, gewoon in een plastic zakje of folie wikkelen en bij je ballen verstoppen net zoals je drugs naar binnen smokkel, geen kans op gepakt te worden dan. Caffeine caps mogen misschien wel maar leg maar eens aan de beveiliging uit dat het caffeine is haha :D.
Als ik binnen ben doe ik het gewoon weer in mijn portemonnee. Maar het geeft dus wel veel energie? dan bestel ik het deze week even want zaterdag free festival alweer.

Biertje in de middag kan ook wel inderdaad maar dat ligt er helemaal aan of ik er zin in heb haha, red bull neem ik zelden op feesten is achterlijk duur, meestal 4/5 euro, colaatje of water gewoon 2/3 euro.

Wat is dat precies DMAA want kan er niet echt een product van vinden?

Nou met Defqon was een volle beker Redbull met ijs (1,5 blikje) 1 muntje, een flesje water 2,5 muntjes volgens mij, oplichters haha.. Die 400mg cafeïne is (voor mij) zeker goed voor 3 uur sterke rush, daarna bouwt het langzaam af en op het eind een redelijke 'crash'. Wel oppassen dat je niet teveel binnen krijgt (zou het houden op 400-500mg max.), anders krijg je misschien last van side effects (onrustigheid, hartkloppingen etc.). Cafeïne heeft een halfwaardetijd van 4,9 uur, dus bij een inname van 400mg zou je na 4,9 uur nog 200mg in je systeem hebben. Zou dus wel een dipje kunnen opleveren, aangezien je met een hoge dosering bent begonnen. Je zou dus op voorhand al ongeveer uit te kunnen rekenen hoeveel je nodig hebt op welk tijdstip. Je kan het ook verspreid over de dag nemen, gewoon 200mg per keer, en dan ff de halfwaardetijd in de gaten houden.

DMAA is een stimulerend middel (Methylhexanamine) en zat vroeger in pre-workout supplementen, maar mag tegenwoordig niet meer over de toonbank worden verkocht. Er valt nog wel aan te komen via kleine webwinkeltjes of in het buitenland, maar ik zou het niet per se aanbevelen.

Nou met Defqon was een volle beker Redbull met ijs (1,5 blikje) 1 muntje, een flesje water 2,5 muntjes volgens mij, oplichters haha.. Die 400mg cafeïne is (voor mij) zeker goed voor 3 uur sterke rush, daarna bouwt het langzaam af en op het eind een redelijke 'crash'. Wel oppassen dat je niet teveel binnen krijgt (zou het houden op 400-500mg max.), anders krijg je misschien last van side effects (onrustigheid, hartkloppingen etc.). Cafeïne heeft een halfwaardetijd van 4,9 uur, dus bij een inname van 400mg zou je na 4,9 uur nog 200mg in je systeem hebben. Zou dus wel een dipje kunnen opleveren, aangezien je met een hoge dosering bent begonnen. Je zou dus op voorhand al ongeveer uit te kunnen rekenen hoeveel je nodig hebt op welk tijdstip. Je kan het ook verspreid over de dag nemen, gewoon 200mg per keer, en dan ff de halfwaardetijd in de gaten houden.

DMAA is een stimulerend middel (Methylhexanamine) en zat vroeger in pre-workout supplementen, maar mag tegenwoordig niet meer over de toonbank worden verkocht. Er valt nog wel aan te komen via kleine webwinkeltjes of in het buitenland, maar ik zou het niet per se aanbevelen.

Laat die DMAA dan maar dalijk de caffeine bestellen hehe. Dus het beste is 400mg caffeine te nemen rond 8 uur als het festival 11 uur is afgelopen en ik tegen 1 uur weer in bed lig kan ik gewoon slapen waarschijnlijk en begint dat dipje wanneer ik net of bijna thuis ben?

Hoop wel dat ik geen last van hoofdpijn krijg want heb migraine en caffeine wekt migraine op, met koffie verdeeld over de hele dag heb ik hier zelden last van maar nu neem ik meer caffeine in 1 keer dus misschien eentje proberen doordeweeks om te kijken of ik er tegen kan want wil geen hoofdpijn op mijn festival, als ik geen hoofdpijn krijg neem ik er 2 zaterdag.

Ik vind het erg raar dat die prijzen soms schelen ja ik heb ook wel eens water gezien voor 5/6 euro maar meestal is het rond de 3 euro en red bull 5/6 euro. Op een festival kan je meestal ook niet je flesje water hervullen met indoor kan dat bijna altijd en haal ik zelden water haha, gewoon uit de kraan bij kleinere feesten.

free fest meet we need dis

Terug
Naar boven