- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaat FreshtivalKomend weekend inderdaad alles behalve festivalweer
Ik gok het dan maar op Eind mei, en dan vanaf juli weer![]()
Moet ik maar verplicht naar muziek ergens in een tent luisteren rip.Ik heb sws het idee dat je na aanmelding snel iets wint.. Ik heb ook gespind, maar ook niets gewonnen, net zoals alle vorige honderden keren. Op PF ook maar even aangemeld voor de winactie.
Lijkt me toch wel een leuk feestje om mee te pakken, maar alleen als ik wat win![]()
Ik heb wel eens gehoord dat het ook afhankelijk kan zijn van het adres en woonplaats dat je invult bij gegevens. Een adres wat ver van het feest vandaan is heeft zou dan een grotere kans hebben, maar weet niet zeker of het daadwerkelijk zo in zijn werk gaat. Proberen waard iig
Mensen nog tips om mensen te zoeken waarmee je kan meerijden? Uber en blablacar als geactiveerd.
Ik en een kameraad zijn opzoek voor vervoer van fantasy island naar Groningen of van fantasy island naar station zwolle.

Mensen nog tips om mensen te zoeken waarmee je kan meerijden? Uber en blablacar als geactiveerd.
Ik en een kameraad zijn opzoek voor vervoer van fantasy island naar Groningen of van fantasy island naar station zwolle.
Ja balen he. Maar ach ik zou toch al voornamelijk overdekt in de Rebellenclub en bij de Hardstyle staan... Ik heb er wel zin hoor. Dan maar shirtje aan als ik de tent uitloop hahaDaar gaat FreshtivalMoet ik maar verplicht naar muziek ergens in een tent luisteren rip.
Hoop inderdaad dat het met Emporium wel mooi weer wordt. Gewoon 15+ graden en droog meer vraag ik niet gvd
Nice!
Om aan de actiecode te komen moet je FESTIAPP downloaden voor vandaag 18.00u. FESTIAPP stuurt je gedurende drie dagen een actiecode die je kunt invullen om mee te spelen met de FESTIAPP Premium game waar je dus diverse tickets kunt winnen... Leukkkkk.

Gelukkig is @BeastMode0N er ook. En dacht dat hij zei dat @ivantjeuh ook kwam.