AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.981
Komend weekend inderdaad alles behalve festivalweer :o

Ik gok het dan maar op Eind mei, en dan vanaf juli weer :D

Komend weekend inderdaad alles behalve festivalweer :o

Ik gok het dan maar op Eind mei, en dan vanaf juli weer :D
Daar gaat Freshtival :( Moet ik maar verplicht naar muziek ergens in een tent luisteren rip.

Hoop inderdaad dat het met Emporium wel mooi weer wordt. Gewoon 15+ graden en droog meer vraag ik niet gvd

Ik heb sws het idee dat je na aanmelding snel iets wint.. Ik heb ook gespind, maar ook niets gewonnen, net zoals alle vorige honderden keren. Op PF ook maar even aangemeld voor de winactie.
Lijkt me toch wel een leuk feestje om mee te pakken, maar alleen als ik wat win :P

Ik heb wel eens gehoord dat het ook afhankelijk kan zijn van het adres en woonplaats dat je invult bij gegevens. Een adres wat ver van het feest vandaan is heeft zou dan een grotere kans hebben, maar weet niet zeker of het daadwerkelijk zo in zijn werk gaat. Proberen waard iig

• #5.984
Ik heb wel eens gehoord dat het ook afhankelijk kan zijn van het adres en woonplaats dat je invult bij gegevens. Een adres wat ver van het feest vandaan is heeft zou dan een grotere kans hebben, maar weet niet zeker of het daadwerkelijk zo in zijn werk gaat. Proberen waard iig

Is allemaal onzin, het gaat in principe allemaal op random based formules. Daar waar een nieuw geregistreerd lid alleen een paar percent puntjes voordeel heeft op de rest die meedoet.

Mijn maten hadden ook allemaal gespind niemand had gewonnen..

Gelukkig had maatje van @fikky een goede bui:)

Ik had ook gewonnen. Maar ga niet gr

Mensen nog tips om mensen te zoeken waarmee je kan meerijden? Uber en blablacar als geactiveerd.

Ik en een kameraad zijn opzoek voor vervoer van fantasy island naar Groningen of van fantasy island naar station zwolle.

Gewoon event-travel

23ljfy9.png

Daar gaat Freshtival :( Moet ik maar verplicht naar muziek ergens in een tent luisteren rip.

Hoop inderdaad dat het met Emporium wel mooi weer wordt. Gewoon 15+ graden en droog meer vraag ik niet gvd
Ja balen he. Maar ach ik zou toch al voornamelijk overdekt in de Rebellenclub en bij de Hardstyle staan... Ik heb er wel zin hoor. Dan maar shirtje aan als ik de tent uitloop haha

@Punjab Zaterdag Fantasy Island ben ik niet bij (startpost)...

Nice!

Om aan de actiecode te komen moet je FESTIAPP downloaden voor vandaag 18.00u. FESTIAPP stuurt je gedurende drie dagen een actiecode die je kunt invullen om mee te spelen met de FESTIAPP Premium game waar je dus diverse tickets kunt winnen... Leukkkkk.

• #5.993
Nice!

Om aan de actiecode te komen moet je FESTIAPP downloaden voor vandaag 18.00u. FESTIAPP stuurt je gedurende drie dagen een actiecode die je kunt invullen om mee te spelen met de FESTIAPP Premium game waar je dus diverse tickets kunt winnen... Leukkkkk.

Euhm, dat was uiterlijk 9 Mei downloaden dacht ik :$

O..... :roflol:

Beetje in de war met de data...
Er staat namelijk

"Doe dit voor woensdag 11 mei 18.00u".... En als je dan verder leest (wat ik nooit doe xd) staat er want op 9 10 en 11 mei in de avond verzendt FestiApp je eenmalig een code, voer de code in en speel de premium game op 10, 11 en 12 mei. "

• #5.996
Je kunt ook maar 2x spinnen met die festiapp promo.. Zo heb ik niks aan mijn bonusspins :@

Krijg je maar 1 keer de code toegestuurd? Heb festiapp en I'M IN beide al ff op mijn telefoon staan maar nog geen actiecode ontvangen...
Snap ook niet '9, 10 en 11 mei in de avond verzendt FestiApp eenmalig een code...'
Is het nu elke avond een code, of een code op 1 van de avonden?

• #5.998
Ik heb ook maar 1 keer code ontvangen..

Terug
Naar boven