XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Net tickets gewonnen voor Fantasy island. Wie gaan nog meer naar dit mooie festival?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.966
Mehh ik 9x gespinned.. Niks gewonnen :(
Ai dat is balen, je weet meteen met wat ik heb gewonnen haha.
Ik hoorde vandaag pas over die app door een klasgenoot ( shame on me). Meteen geïnstalleerd en gespin. Had meteen de hoofdprijs ( 2 tickets) beginnersgeluk zullen we maar zeggen.

Heb mijn slb les toch nog nuttig kunnen besteden.

Ai dat is balen, je weet meteen met wat ik heb gewonnen haha.
Ik hoorde vandaag pas over die app door een klasgenoot ( shame on me). Meteen geïnstalleerd en gespin. Had meteen de hoofdprijs ( 2 tickets) beginnersgeluk zullen we maar zeggen.

Heb mijn slb les toch nog nuttig kunnen besteden.

Ik heb sws het idee dat je na aanmelding snel iets wint.. Ik heb ook gespind, maar ook niets gewonnen, net zoals alle vorige honderden keren. Op PF ook maar even aangemeld voor de winactie.
Lijkt me toch wel een leuk feestje om mee te pakken, maar alleen als ik wat win :P

Je hebt twee apps: Bash en I'm In. Denk ik zeg het even want de postst hierboven suggereren dat het maar over één van die twee gaat ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.970
Ja maar Fantasy staat niet ook op Bash toch?

Ja maar Fantasy staat niet ook op Bash toch?
Exactly what I thought haha.

Net nog even zitten kijken, maar geloof niet dat ie er tussen staat...

Thanks for the tip though! Denk dat er wel aardig wat mensen zijn die Bash niet kennen..

Zou best kunnen, ben niet zo thuis in dat muziekgenre dus denk dat je gelijk hebt :p
Maar dacht inderdaad, ik mention het even, wellicht staat er binnekort wel wat leuks op

Mensen nog tips om mensen te zoeken waarmee je kan meerijden? Uber en blablacar als geactiveerd.

Ik en een kameraad zijn opzoek voor vervoer van fantasy island naar Groningen of van fantasy island naar station zwolle.

Mensen nog tips om mensen te zoeken waarmee je kan meerijden? Uber en blablacar als geactiveerd.

Ik en een kameraad zijn opzoek voor vervoer van fantasy island naar Groningen of van fantasy island naar station zwolle.
Eventtravel en party-vervoer :p

morgen tickets voor decibel halen he damessss :cheer:

Heb toch maar een Decibel ticket gekocht. Als het kutweer is kan ik die altijd nog weer verkopen (al is het voor iets minder, kwijtraken lukt toch wel).

Was sowieso al in @ Fantasy Island, maar nu ook nog eens kaarten gewonnen via I'm in.. Lekkerrr

god***domme bij down under was het al verdomde koud en regen en nu willen ze het pinksterweekend ook koud + regen hebben. Ik denk dat mijn geluk qua festivalweer toch echt op is nu. :treuren: :treuren: :treuren:

Terug
Naar boven