banana's everywhereeeee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
banana's everywhereeeee

2 pizzapunten, 2 pannekoeken, 1 patatje, 1 turkse pizza en 2 questbars.

Hahah jezus. ja kcaldagdoel in 1 maaltijd? Enige wat ik weg kreeg waren wat zielige banaantjes2 pizzapunten, 2 pannekoeken, 1 patatje, 1 turkse pizza en 2 questbars.![]()

op zon dag is 6000 wel onderhoud hoor hahaHahah jezus. ja kcaldagdoel in 1 maaltijd? Enige wat ik weg kreeg waren wat zielige banaantjes![]()
Net tickets gewonnen voor Fantasy island. Wie gaan nog meer naar dit mooie festival?

Ai dat is balen, je weet meteen met wat ik heb gewonnen haha.
Ai dat is balen, je weet meteen met wat ik heb gewonnen haha.
Ik hoorde vandaag pas over die app door een klasgenoot ( shame on me). Meteen geïnstalleerd en gespin. Had meteen de hoofdprijs ( 2 tickets) beginnersgeluk zullen we maar zeggen.
Heb mijn slb les toch nog nuttig kunnen besteden.

Exactly what I thought haha.
Eventtravel en party-vervoerMensen nog tips om mensen te zoeken waarmee je kan meerijden? Uber en blablacar als geactiveerd.
Ik en een kameraad zijn opzoek voor vervoer van fantasy island naar Groningen of van fantasy island naar station zwolle.

Gefeliciteerd! Ik heb al m'n bonus spins ingezet, maar het mocht niet baten.Was sowieso al in @ Fantasy Island, maar nu ook nog eens kaarten gewonnen via I'm in.. Lekkerrr

Gefeliciteerd! Ik heb al m'n bonus spins ingezet, maar het mocht niet baten.
Veel plezier!![]()