XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Zie pagina 1, 15u bij house/tech tent.. rechtsvoorin. Gok dat @HillR en ik ook wel wat in de hardcore zullen vertoeven overigens. Dus mocht je geen zin in house/tech hebben zien we je vast voorbij stuiteren ;)

house/tech trek ik echt niet. hardstyle durf ik wellicht nog aan

Dominator komt er ook nog aan :D Als ik kaartjes win gaan we gewoon hoor :roflol:

Dominator ben ik ook aan t overwegen ja. World of Pleasure ook trouwens.Keuzes keuzes!
dominator sws innnnnnn

Hehe, nee hoor! Wij zullen vast een kijkje nemen in de hardcoretent @Jwdoetookmee, dan zijn we altijd wel in voor een meet!

In for empiorium meeet! is er app?

nice :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.082
Ik trek hardstyle echt niet :D god***domme wat een hersenloze muziekstroming is dat.. Dat is echt alleen maar voor een bepaalde bandbreedte in IQ weggelegd :o

Ik trek hardstyle echt niet :D god***domme wat een hersenloze muziekstroming is dat.. Dat is echt alleen maar voor een bepaalde bandbreedte in IQ weggelegd :o

:rolfol: :roflol:

Als ik het bij een hardstyle stage sta schat ik het IQ toch wat hoger in dan dat ik bij de hardcore stage sta hoor :p

• #6.084
  • Like
Waarderingen: Vonk
Yo @Punjab wat was ook al weer de meest betrouwbare weer voorspel site ding? Jij zweerde bij weer.nl is het niet? weeronline, buienradar en weer.nl zeggen allemaal 3x kut. Ken je nog een andere die misschien wat positiever is voor zaterdag zodat ik niet hoef te janken?

• #6.088
Nee je moet weerplaza.nl hebben :D

ik hoorde juist 24 graden.... weet niet meer vanwaar

• #6.091
Oh fijn die zegt 7mm regen en de andere drie 3/4mm :treuren: god***domme man

Ja 24 graden met veel regen is alsnog helemaal kut.

Volgens mij moeten jullie eens leren een volledig weerbericht te lezen ipv grafiekjes te kijken.. Die 7mm kan in 1 hoos/onweersbui vallen.. Vooralsnog is er geen reden tot paniek, de pluim geeft aan dat er pas in de loop van de dag kans op regen is. Gezien de wind uit het Oosten komt, geeft dit aan dat de lucht waarschijnlijk onstabiel is gezien de shear op de kaarten. Onweer is dus niet uit te sluiten, eveneens een bui niet. Maar dat het heel de dag lang gaat miezeren van 12 tot 00u is wel uitgesloten in elk geval.

Volgens mij moeten jullie eens leren een volledig weerbericht te lezen ipv grafiekjes te kijken.. Die 7mm kan in 1 hoos/onweersbui vallen.. Vooralsnog is er geen reden tot paniek, de pluim geeft aan dat er pas in de loop van de dag kans op regen is. Gezien de wind uit het Oosten komt, geeft dit aan dat de lucht waarschijnlijk onstabiel is gezien de shear op de kaarten. Onweer is dus niet uit te sluiten, eveneens een bui niet. Maar dat het heel de dag lang gaat miezeren van 12 tot 00u is wel uitgesloten in elk geval.

Jij lekker weermannetje van me! :kiss:

• Like
Waarderingen: Vonk
Vuile optimist :p

Ik zie een plaatje met onweer, bliksem en zon. Met 25 graden inderdaad. This is gonna be a weeeiiiiird day!

En ja, ik ben een simpel mens wat betreft weerberichten lezen :roflol:

hardcore is in een tent dus f**k het weer

Wordt volgens mij een prima dagje als ik buienradar bekijk... Shirtje-uit weer? :cool:
Echt wel zin in de meet! Teller staat inmiddels op 8...nice!

nee man das echt kutmuziek xD

Hoe meer zielen hoe mee vreugd toch? Zwaai anders even :hello: als je langsloopt rond dat tijdstip. Sta je alleen bij de hardcore of ook wel bij Freestyle (Paul Elstak bijv?)

Ik ben ook in op emporium, weet niet zeker of ik kom meeten maar mocht je me herkennen, spreek me aan :)
Gewoon doen joh :) =fun

Terug
Naar boven