- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt volgens mij een prima dagje als ik buienradar bekijk... Shirtje-uit weer?
Echt wel zin in de meet! Teller staat inmiddels op 8...nice!
Hoe meer zielen hoe mee vreugd toch? Zwaai anders evenals je langsloopt rond dat tijdstip. Sta je alleen bij de hardcore of ook wel bij Freestyle (Paul Elstak bijv?)
Gewoon doen joh=fun
Heb je ooit een festival gezien wat mensen niet shirtless lopen?

Heb je ooit een festival gezien wat mensen niet shirtless lopen?
.[Link niet meer beschikbaar] Deze werd net gepost op partyflock in het emporium topic. Zegt weer heel wat anders. Tot 2 uur nat, dan ben ik toch nog niet binnen dus hoop dat deze kloptPas in de avond kans op onweersbuien als ik de pluim mag geloven. Wat mij betreft prima. 24/25gr is ideaalfestivalweer wat mij betreft!

vrijwel alleen hc jaWordt volgens mij een prima dagje als ik buienradar bekijk... Shirtje-uit weer?
Echt wel zin in de meet! Teller staat inmiddels op 8...nice!
Hoe meer zielen hoe mee vreugd toch? Zwaai anders evenals je langsloopt rond dat tijdstip. Sta je alleen bij de hardcore of ook wel bij Freestyle (Paul Elstak bijv?)
Gewoon doen joh=fun

[Link niet meer beschikbaar] Deze werd net gepost op partyflock in het emporium topic. Zegt weer heel wat anders. Tot 2 uur nat, dan ben ik toch nog niet binnen dus hoop dat deze klopt![]()

Hnnnnggz jij neemt Ryan mee toch? Of hij jou

Ik glij bij alleen die gedachte al van m'n stoel af :$@euphorea begint volgens mij bijna te kwijlen bij al het mannelijk vlees. We zullen zn exposure aan ontblote mannelijke bovenlichamen ietwat moeten inperken. Jullie weten hoe hij wordt als ie zn G-geilheid combineert met halfnaakte mannen.
OT: Ik ga pas shirtless als ik echt die ekte 6pack heb. Eerder niet. Maar wanneer ik zo ver ben, zal het een worsteling worden om mn shirt weer aan te krijgen![]()
![]()
![]()
Die heb ik leren kennen bij Daydream. Was jij daar ook toevallig?
Die heb ik leren kennen bij Daydream. Was jij daar ook toevallig?