Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.101
Gok dat Paultje erg druk wordt bij de Freestyle, maar sowieso present!

Een aantal van jullie zal ik wel herkennen..

...aan het begin van de dag:roflol:

Weet niet of ik echt kom meeten, maar mocht iemand me herkennen..spreek me maar aan ;)

Ik ben die gozer waarvan zijn gf betere abs heeft...:o

Wordt volgens mij een prima dagje als ik buienradar bekijk... Shirtje-uit weer? :cool:
Echt wel zin in de meet! Teller staat inmiddels op 8...nice!

Hoe meer zielen hoe mee vreugd toch? Zwaai anders even :hello: als je langsloopt rond dat tijdstip. Sta je alleen bij de hardcore of ook wel bij Freestyle (Paul Elstak bijv?)

Gewoon doen joh :) =fun

Heb je ooit een festival gezien wat mensen niet shirtless lopen?

• #6.104
Zondag en maandag lijken de echte terrordagen qua weer te worden in Wijchen. Zaterdag lijkt nu enigszins mee te vallen. Could have been worse ofzo.

• #6.107
Pas in de avond kans op onweersbuien als ik de pluim mag geloven. Wat mij betreft prima. 24/25gr is ideaalfestivalweer wat mij betreft!

Pas in de avond kans op onweersbuien als ik de pluim mag geloven. Wat mij betreft prima. 24/25gr is ideaalfestivalweer wat mij betreft!
[Link niet meer beschikbaar] Deze werd net gepost op partyflock in het emporium topic. Zegt weer heel wat anders. Tot 2 uur nat, dan ben ik toch nog niet binnen dus hoop dat deze klopt :o

Wordt volgens mij een prima dagje als ik buienradar bekijk... Shirtje-uit weer? :cool:
Echt wel zin in de meet! Teller staat inmiddels op 8...nice!

Hoe meer zielen hoe mee vreugd toch? Zwaai anders even :hello: als je langsloopt rond dat tijdstip. Sta je alleen bij de hardcore of ook wel bij Freestyle (Paul Elstak bijv?)

Gewoon doen joh :) =fun
vrijwel alleen hc ja :(

• #6.110
[Link niet meer beschikbaar] Deze werd net gepost op partyflock in het emporium topic. Zegt weer heel wat anders. Tot 2 uur nat, dan ben ik toch nog niet binnen dus hoop dat deze klopt :o

Zelfs op donderdag kun je geen gedetailleerder verwachting maken van zaterdag :roflol:

Het is afwachten wat het doet gewoon, het valt niet te voorspellen met onweersbuien. Dat die van weer.nl 100% niet correct is kan ik je wel vast meegeven ;)

• #6.112
Gezellig, ik zet je erbij ouwe

Hnnnnggz jij neemt Ryan mee toch? Of hij jou

@euphorea begint volgens mij bijna te kwijlen bij al het mannelijk vlees. We zullen zn exposure aan ontblote mannelijke bovenlichamen ietwat moeten inperken. Jullie weten hoe hij wordt als ie zn G-geilheid combineert met halfnaakte mannen.

OT: Ik ga pas shirtless als ik echt die ekte 6pack heb. Eerder niet. Maar wanneer ik zo ver ben, zal het een worsteling worden om mn shirt weer aan te krijgen :D :D :D

@euphorea begint volgens mij bijna te kwijlen bij al het mannelijk vlees. We zullen zn exposure aan ontblote mannelijke bovenlichamen ietwat moeten inperken. Jullie weten hoe hij wordt als ie zn G-geilheid combineert met halfnaakte mannen.

OT: Ik ga pas shirtless als ik echt die ekte 6pack heb. Eerder niet. Maar wanneer ik zo ver ben, zal het een worsteling worden om mn shirt weer aan te krijgen :D :D :D
Ik glij bij alleen die gedachte al van m'n stoel af :$

Terug
Naar boven