Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

:mad: vuile hondenkoppen.

Vond Emporium echt vet! Heenreis in de bus alleen maar zon en die zon hield uren aan. Gewoon perfect festival weer gehad de heel dag en weer om in een lekker geil kort roze zwembroekje te lopen.

In mijn ogen kan het weer een festival echt maken of breken. En het weer heeft Emporium gemaakt :D

Echt een suuuuuuper feest gehad aan Emporium. De meet was leuk! En inderdaad, Bob is zeker gewaagd aan Pun's fysiek. JW heb ik helaas niet gezien maar ik gok dat het lastig te jureren gaat worden in de contest dit jaar. Volgend jaar doe ik misschien ook wel mee. Eens kijken of ik competitie kan bieden ;)

Het weer was zeker top! Twee spatjes gevallen en toen stonden wij in de HS tent, maar volgens mij hadden we t nauwelijks gemerkt als we buiten hadden gestaan. Ik ben serieus 2 tinten donkerder dan de dag ervoor. Helemaal geweldig. Heerlijke muziek ook overal, behalve aan t eind van de main: dat was kut. Die DJ Snake kan beter gewoon kappen met zn halfgare shitherrie. Soort van dronken dubstep gemixed met....weet ik veel, apen die met kokosnoten aan t meppen zijn ofzo? Onsamenhangend gewauwel. Zowel HS als HC was top ook.

En inderdaad, Bob is zeker gewaagd aan Pun's fysiek. JW heb ik helaas niet gezien maar ik gok dat het lastig te jureren gaat worden in de contest dit jaar. Volgend jaar doe ik misschien ook wel mee. Eens kijken of ik competitie kan bieden ;)
Het gaat dit jaar volgens mij behoorlijk van de kwaliteit van de foto's afhangen..

Zeker genoten van Emporium! Was mijn eerste keer maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij. Wat een geweldig weer, goed divers eten, wel jammer van die naaistreken m.b.t. controles.. Voornamelijk bij raw en main hardstyle gestaan, maar hardcore ging er ook enorm hard op na 10 uur. Heerlijk :heart:. Leuke mensen leren kennen en altijd leuk om de oude bekenden weer eens te zien!

Emporium was erg vet! Leuke mensen gemeet! Eveneens mijn waardige opponents van de DBB contest! @bob k @Jwdoetookmee staan beiden keihard en ripped! Respect boys :thumbs:
Op naar t volgende feestje :D
Was leuk je ff te spreken bro. Ben benieuwd waar je eindigt qua vetpercentage, want aan de size ligt het zeker niet!
Echt een suuuuuuper feest gehad aan Emporium. De meet was leuk! En inderdaad, Bob is zeker gewaagd aan Pun's fysiek. JW heb ik helaas niet gezien maar ik gok dat het lastig te jureren gaat worden in de contest dit jaar. Volgend jaar doe ik misschien ook wel mee. Eens kijken of ik competitie kan bieden ;)
Was leuk jou ook even gesproken te hebben! Ja moet je zeker doen volgend jaar. JW is nog een pak droger dan ik en wat voller in UB, dus wat bij betreft hoger in rank dan ik, dat kan hij bijna niet meer verpesten. Wat Freek de komende weken nog gaat doen ben ik ook wel benieuwd naar, die kan ons nog flink verassen.
Het gaat dit jaar volgens mij behoorlijk van de kwaliteit van de foto's afhangen..
Ja zeker als het dicht bij elkaar ligt zijn foto's 50%

Zeker genoten van Emporium! Was mijn eerste keer maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij. Wat een geweldig weer, goed divers eten, wel jammer van die naaistreken m.b.t. controles.. Voornamelijk bij raw en main hardstyle gestaan, maar hardcore ging er ook enorm hard op na 10 uur. Heerlijk :heart:. Leuke mensen leren kennen en altijd leuk om de oude bekenden weer eens te zien!

Was leuk je ff te spreken bro. Ben benieuwd waar je eindigt qua vetpercentage, want aan de size ligt het zeker niet!

Was leuk jou ook even gesproken te hebben! Ja moet je zeker doen volgend jaar. JW is nog een pak droger dan ik en wat voller in UB, dus wat bij betreft hoger in rank dan ik, dat kan hij bijna niet meer verpesten. Wat Freek de komende weken nog gaat doen ben ik ook wel benieuwd naar, die kan ons nog flink verassen.

Ja zeker als het dicht bij elkaar ligt zijn foto's 50%
?

Er zijn wat mensen opgepakt voor drugsbezit, maar ik hoorde dat ze soms ook mensen gewoon uit het publiek pakten zonder directe aanleiding om te vragen of ze even hun zakken wilden legen.
Hmm dat is min.. Daarom ook altijd bij m'n ballen.

Er zijn wat mensen opgepakt voor drugsbezit, maar ik hoorde dat ze soms ook mensen gewoon uit het publiek pakten zonder directe aanleiding om te vragen of ze even hun zakken wilden legen.
Meen je dit..? Als ze het zien snap ik ergens nog..

Bij het binnenkomen sloeg overigens de check werkelijk nergens op. Ik had een plastic tas bij me met van alles en nog wat erin..er werd nauwelijks naar gekeken..:o

hoppa weekendje intents vrijdag zijn er nog meer mensen die gaan? weervoorspelling is ook wel goed tot nu toe :D

Ik ben ook nauwelijks gecontroleerd, as usual. Had een compleet drugslab in mn zakken kunnen hebben. In mn rugtas werd ook nauwelijks gekeken, haha!

Hmm dat is min.. Daarom ook altijd bij m'n ballen.
Ik heb het bij binnenkomst ook bij m'n penor, maar ga echt niet de hele dag met zo'n zwetend gripzakje bij m'n pik rondlopen. Dikke kans dat je het ook kwijtraakt dan.

De controle bij de ingang is overal wel een beetje hetzelfde, zeker als je op het drukste punt van de dag binnenkomt gaan ze er wat sneller doorheen.

Snap ook wel dat als ze mensen met drugs bezig zien dat ze die eruit pikken, maar sprak een kerel wiens maat gewoon random werd meegenomen toen hij gewoon in het publiek stond dat hij mee moest en zakken legen. Daarna eruit gezet, heeft ie een nieuw kaartje gekocht en toen was ie weer binnen. Dat zijn gewoon kansloze streken. Toen ik dat hoorde werd ik ook wel een beetje paranoïde elke keer als die beveiligers op je af kwamen lopen of langs liepen, niet echt chill voor de sfeer.

Het is gewoon mega balen als je degene bent die eruit gepikt wordt.. maar de kans is er altijd en daar moet je rekening mee houden.

Vindt het preventief mensen uit het publiek gaan halen wel een beetje naai, want stel je hebt niks op zak ben je wel een half uur van je festival tijd kwijt als je mee moet lopen.

Overigens was Emporium al met al een dik feestje! Lache om bij de meet te zijn, was mijn eerste keer. Als ik @bob k @euphorea en @Punjab zie geeft dat wel motivatie om door te gaan met waar ik nu mee bezig ben. Goed bezig allemaal!

Wordt zeker nog een leuke wedstrijd zo, benieuwd naar de foto's binnenkort ;)

eeeeen weer terug OT:

Intents zaterdag, aanwezig :D

Ik heb het bij binnenkomst ook bij m'n penor, maar ga echt niet de hele dag met zo'n zwetend gripzakje bij m'n pik rondlopen. Dikke kans dat je het ook kwijtraakt dan.
Eerste keer dat je met je scheve kop gaat pissen het zakje in de urinoir. Of op de grond voor de voeten van de bewakers, spreek hier uit ervaring :')

Qbase tickets binnen :D

Ja als je er nou alleen uit werd gezet vond ik het nog wel ok.. bijna 500 eu boete en een strafblad vind ik wat minder fijn...

Bewakers mogen je overigens alleen fouilleren als ze je op heterdaad betrappen. Als je knetterwaus in het publiek staat mogen ze dit alleen vragen en kan je het dus gewoon weigeren.

Ja als je er nou alleen uit werd gezet vond ik het nog wel ok.. bijna 500 eu boete en een strafblad vind ik wat minder fijn...

Bewakers mogen je overigens alleen fouilleren als ze je op heterdaad betrappen. Als je knetterwaus in het publiek staat mogen ze dit alleen vragen en kan je het dus gewoon weigeren.

Bij jou gebeurt?

Terug
Naar boven