XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Zelfs tijdens dat halfuur pauze?
Pro tip; als je hoofdpijn hebt, niet om paracetamol vragen. Voordat je het weet word je helemaal onderzocht met overal draadjes op je lichaam en weet ik het wat allemaal. Hart, temperatuur, suiker, bloeddruk en ongetwijfeld nog andere dingen werden getest :emo: En dat terwijl ik voor het festival al wat zeurende hoofdpijn had.
3b4b3ac8896405df28a003b40fda4fac.png
Wel m'n twee paracetamolletjes gehad!!

@hoxyz Nu de grote vraag, hielpen de paracetamolletjes tegen de hoofdpijn..? :)

Pro tip; als je hoofdpijn hebt, niet om paracetamol vragen. Voordat je het weet word je helemaal onderzocht met overal draadjes op je lichaam en weet ik het wat allemaal. Hart, temperatuur, suiker, bloeddruk en ongetwijfeld nog andere dingen werden getest :emo: En dat terwijl ik voor het festival al wat zeurende hoofdpijn had.
3b4b3ac8896405df28a003b40fda4fac.png

Goede tip! :roflol:

Ik zie op de festivals altijd heel veel mensen continu paracetamolletjes slikken, geen idee waarom. Zullen zo veel mensen last hebben van hoofdpijn?
:dunno:

De bemoei- en controlezucht van de nederlandse overheid kent werkelijk geen grenzen, damn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.070
Niet normaal meer, zoiets valt gewoon op een festival niet te handhaven..

Hohoho gehandhaafd moet er worden, kostte wat kost.
Oostduitse toestanden straks in de lage landen let maar op, 1 stasi agent op 166 burgers destijds.Zoveel zal nederland er niet nodig hebben, wij hebben immers de sleepwet en tevens zit het klikken, verraden en snitchen de nederlanders in het bloed.:roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Toch nog een Defqon ticket via ticketswap kunnen te bemachtigen na dagen lang campen. Gaat goeie fissa worden

Main Concern in de blue drool:

Terug
Naar boven