- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger moest je zelf je pillen meenemen. Ik begrijp dat dat tegenwoordig beter is geregeld.Veel professioneler tegenwoordig, aan alles is gedacht. Wat dat betreft is dat net meer te vergelijken met de jaren 90

Vroeger moest je zelf je pillen meenemen. Ik begrijp dat dat tegenwoordig beter is geregeld.
De muziek vind ik wel minder geworden, doe mij maar early rave.
creatine pillen 
Heeft op de afgelopen drie edities van Dance Valley gedraaid.Draait Tom Harding nog weleens, die vond ik vroeger goed. ±20 jaar terug voor het eerst in een of ander duister hol horen draaien in 020.
Dat blijft tussen ons!Daarna gelijk samen meteen de dichtsbijzijnde dixie ingedoken? :$
Voor de liefhebbers, twee tickets voor awakenings (zaterdag) te koop, echt enorm balen, het wordt geweldig weer en 1 van de mooiste festivals van het jaar... Helaas staat gezondheid op nr 1 en moeten wij het aan ons voorbij laten gaan![]()

Jij durft wel he als je weet dat Pun een hernia heeft

Jij durft wel he als je weet dat Pun een hernia heeft![]()

nee hoor ik krijg altijd alles te horen, of ik er nou bij ben of niet

En jaloers dat je was na het poppers verhaal :$nee hoor ik krijg altijd alles te horen, of ik er nou bij ben of niet![]()