AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ben er al meer dan 10 jaar niet geweest. Zijn die festivals nog steeds zo goed als vroegâh? (Jaren '90 en begin jaren '00.)

• Like
Waarderingen: Vonk

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.103
Veel professioneler tegenwoordig, aan alles is gedacht. Wat dat betreft is dat net meer te vergelijken met de jaren 90

Veel professioneler tegenwoordig, aan alles is gedacht. Wat dat betreft is dat net meer te vergelijken met de jaren 90
Vroeger moest je zelf je pillen meenemen. Ik begrijp dat dat tegenwoordig beter is geregeld. :laugh:
De muziek vind ik wel minder geworden, doe mij maar early rave.

• Like
Waarderingen: BB_
Draait Tom Harding nog weleens, die vond ik vroeger goed. ±20 jaar terug voor het eerst in een of ander duister hol horen draaien in 020.

• Like
Voor de liefhebbers, twee tickets voor awakenings (zaterdag) te koop, echt enorm balen, het wordt geweldig weer en 1 van de mooiste festivals van het jaar... Helaas staat gezondheid op nr 1 en moeten wij het aan ons voorbij laten gaan :(

• Like
Voor de liefhebbers, twee tickets voor awakenings (zaterdag) te koop, echt enorm balen, het wordt geweldig weer en 1 van de mooiste festivals van het jaar... Helaas staat gezondheid op nr 1 en moeten wij het aan ons voorbij laten gaan :(

Dat is kut(je).
Ik wil anders wel alleen met jou :p

:roflol:

Ik blijf thuis om te zusteren voor Pun. Helaas :P

Defqon was weer een topper! Zeg al drie jaar na elkaar dat het de laatste keer is, en toch beslis ik telkens om te gaan. Nog nooit spijt van gehad.

Defqon Uganda was pas echt de bom! Kids gingen helemaal los.

Inb4 'oud filmpje' of 'repost'

Verkeerde topic

Terug
Naar boven