- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Was echt een gouden nacht!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was echt een gouden nacht!
Iemand Loudness, snakepit en wow wow? @hoxyz @wovano @VinnieVince
Kan ik eerst nog ff gains maken zodat ik misschien nog een klein beetje in de buurt kom van jwhey

Was haaaaaaaard, weliswaar zonder vinnie maar goei fissa. Ophidian liveNog lui naar Resonate? Avondje millennium hardcore met @VinnieVince![]()

In de gasthouder met Paasweekend? @ScumbagAnnie en ik gaan ook maar weet nog even niet welke dag precies.Nog geen plannen binnenkort, maar wel SWS naar Awakenings festival..
Die line up![]()
FREITAAAAAG, vleddige beats met @Boy Breed en wifey.In de gasthouder met Paasweekend? @ScumbagAnnie en ik gaan ook maar weet nog even niet welke dag precies.

In de gasthouder met Paasweekend? @ScumbagAnnie en ik gaan ook maar weet nog even niet welke dag precies.
Denk dat het voor ons ook vrijdag wordt, al is de zaterdag ook niet gek al is het alleen maar vanwege het feit dat we dan rond 1u weer in ons bedje liggen in het hotel
Wat vindt jij @HillR?

@johnyjordaan ?Okay maar dan moeten we een kamer delen met iemand of 250,00 willen betalen voor een nacht waarvan je feitelijk waarschijnlijk 1,5u slaapt![]()
Okay maar dan moeten we een kamer delen met iemand of 250,00 willen betalen voor een nacht waarvan je feitelijk waarschijnlijk 1,5u slaapt![]()