MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Eerste keer Masters zaterdag hnnnnnnnnnng. Wil al vier jaar op rij maar kon telkens niet. Gon be gooood.

Verder:
Supersized
Soenda
Intents
Defqon (optionee/last minute)
Dominator
Decibel (optioneel/last minute)
Ground zero
Thunderdome

Verder vast nog wel wat maar dat zie ik dan wel :emo:

Nice! Wil echt al heel lang een keer naar een drum n bass feest. @ProudPizza gaat ook geloof ik.

Ga daar ook heen ja :)

Zeker een keetje gaan! Is echt heel dik, mede door de visuals.

Morgen Masters of Hardcore.
Verder rustig jaar vanwege afstuderen.
Sowieso:
Royaal Kabaal koningsdag.
Harmony of Hardcore
Defqon weekend
Dominator
Sowieso nog wat kleinere feesten zoals Vive la Frenchcore/My Tempo is Uptempo/Hell's Basement

Optioneel:
Ground Zero
Thunderdome
Pandemomium als locatie beetje oke is
Vervanger van Qbase

Sowieso:
Harmony of Hardcore
Defqon weekend
Dominator
Sowieso nog wat kleinere feesten zoals Vive la Frenchcore/My Tempo is Uptempo/Hell's Basement

Optioneel:
Ground Zero
Thunderdome
Vervanger van Qbase
Ohja vervanger van qbase goeie inderdaad. Ben benieuwd wat het wordt, was echt een hemels festival. Lekker verdwaald raken op het vliegveld zonder bereik

Wil echt al heel lang een keer naar een drum n bass feest.
Korsakov op 3 Mei in de Maassilo is qua DNB-lineup zo goed als het gaat worden in Nederland, zeker aan aanrader. Subway is meer dnb/dubstep en eigenlijk takelt dat al jaren een beetje af. PRSPCT is ook erg dik, meer richting hardcore-dnb/crossbreed.

Korsakov op 3 Mei in de Maassilo is qua DNB-lineup zo goed als het gaat worden in Nederland, zeker aan aanrader. Subway is meer dnb/dubstep en eigenlijk takelt dat al jaren een beetje af. PRSPCT is ook erg dik, meer richting hardcore-dnb/crossbreed.

Korsakov ga ik misschien ook naartoe; hele vette line-up ja

Mei wordt hem niet, teveel feestjes dan. PRSPCT heb ik wel eens gestaan op ground zero of een ander festival inderdaad, maar dat gaat vaak toch wel een stuk harder. Eigenlijk wil ik gewoon een keer Rampage.

wordt er dit jaar nog een awakefest meet gedaan?

• Like
Waarderingen: Vonk
Eerste keer Masters zaterdag hnnnnnnnnnng. Wil al vier jaar op rij maar kon telkens niet. Gon be gooood.

Verder:
Supersized
Soenda
Intents
Defqon (optionee/last minute)
Dominator
Decibel (optioneel/last minute)
Ground zero
Thunderdome

Verder vast nog wel wat maar dat zie ik dan wel :emo:

Nice! Wil echt al heel lang een keer naar een drum n bass feest. @ProudPizza gaat ook geloof ik.

Veel plezier! Ik vind masters altijd zeer geslaagd. Chille mensen, goed bereikbaar, goede dj's. Ben er zelf morgen ook :)

Sowieso:
Harmony of Hardcore
Defqon weekend
Dominator

Optioneel:
Ground Zero
Thunderdome
Vervanger van Qbase
dat is rustig? :p

ik wil dit jaar eigenlijk wel een keer naar ground zero. Benieuwd of ik @Kakelkipje meekrijg :o

Veel plezier! Ik vind masters altijd zeer geslaagd. Chille mensen, goed bereikbaar, goede dj's. Ben er zelf morgen ook :)
Heb hoge verwachtingen, goed bereikbaar is vooralsnog dik twee uur rijden :emo: Welke stages sta je zoal?
dat is rustig? :p

ik wil dit jaar eigenlijk wel een keer naar ground zero. Benieuwd of ik @Kakelkipje meekrijg :o
GZ was dikke shit vorig jaar, lekker in de nacht ronddwalen.

2,5uur met de trein maar Masters was voor mij vorig jaar het feest waar ik me het best vermaakt heb.
De Frenchcore was echt de hele nacht bruut.

Heb hoge verwachtingen, goed bereikbaar is vooralsnog dik twee uur rijden :emo: Welke stages sta je zoal?

Bedoel meer dat het op 10 minuten lopen van het station ligt :p

Ik heb geen planning. Ik kom overal wel een keertje langs. Wss het meest bij de Milennium stage.

Terug
Naar boven