- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt nu je het zegt, mag ik misschien aansluiten?Nope, super kut weer voorspeld dus wij gaan onder een dekentje netflixen![]()
Klopt nu je het zegt, mag ik misschien aansluiten?
Jij en Hillie wel weer naar Flow in Arnhem de week erna met bevrijdingsdag toch?

Jammer man! Je kunt ook gewoon een keer geen drugs gebruiken!!!!!!!!!!1111Nee dat is op een zondag en moet maandag gewoon werken, 18e wel naar Soenda![]()
Junk :SNee dat kan ik niet
En FreeFlow is wel grappig maar niet de moeite waard qua muziekstijl voor zo'n soort weekendje.
Junk :S
Hoe laat gingen jullie vorig jaar weg? 's Avonds werd het wel echt toffer ook qua muziek en sfeer.

Zaterdag koningsdag Supersized met @wovano @ScumbagAnnie @Shadow Project @VinnieVince @hoxyz
Wie nog meer in?
![]()
The purge/NSD en Promo zijn een zekerheidje. Voor de rest waarschijnlijk uptempo.Waar staan jullie het meest boyss? Ik denk zelf meeste raww
Rogerrr dan zie ik jullie met deadly gunssszzzThe purge/NSD en Promo zijn een zekerheidje. Voor de rest waarschijnlijk uptempo.
Heb je afgelopen jaar met emporium ook even gesproken geloof ik? Komt goei. Gewoon de twee knapste jongens (@euphorea en ik :$) van festival zoeken
Uuuh, wel gezien ja. Maar gepraat weinig geloof ik. Meer met punHeb je afgelopen jaar met emporium ook even gesproken geloof ik? Komt goei. Gewoon de twee knapste jongens (@euphorea en ik :$) van festival zoeken

Mijn voorkeur gaat uit naar hardcore en uptempoWaar staan jullie het meest boyss? Ik denk zelf meeste raww
Hardcore zal ik ook wel zijn, spreek je wel aan komt goed.
Niet naar mij?

Oja even vergeten. Ik ga gewoon daar waar jij gaat.Niet naar mij?
Gezien de weersverwachting gaat mijn voorkeur uit naar de overdekte stages.................![]()