- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bohhh wat jammer... je kunt die meet toch wel skippenhet wordt PRACHTIG weer.. leuke mensjes.. leuke beats...
![]()

Ja f**k inderdaad heerlijk weer
En m'n vriend is weekendje weg dus heb gezelschap nodig
Meet moet toch wel echt doorgaan

Ja f**k inderdaad heerlijk weer
Hoe laat is je meet, kun je daarna niet doorgaan? Genoeg mensen aanwezig waar je bij kunt aansluiten..
Wij zijn bij opening gelijk binnen als ekte earlyravers... wij redden het alleen nooit tot heel laat.. wij zijn vaak na 8 á 9 uurtjes wel kapoet...
als aliens weer naar huis
Ik bedoel naar het hotel, waar dan de kamersleutel weer niet werkt ofzo 
je kan ook later komen opzich, into the woods waren wij ook pas om 5 uur aangekomen, helemaal priem en goed kunnen vermakenJa f**k inderdaad heerlijk weer
en wij beuken door en blijven tot ‘t eindeHoe laat is je meet, kun je daarna niet doorgaan? Genoeg mensen aanwezig waar je bij kunt aansluiten..
Wij zijn bij opening gelijk binnen als ekte earlyravers... wij redden het alleen nooit tot heel laat.. wij zijn vaak na 8 á 9 uurtjes wel kapoet...
zo heeft @ProudPizza iig hele tijd iemand om zich heen 
Hoe laat is je meet, kun je daarna niet doorgaan? Genoeg mensen aanwezig waar je bij kunt aansluiten..

je kan ook later komen opzich, into the woods waren wij ook pas om 5 uur aangekomen, helemaal priem en goed kunnen vermaken
en wij beuken door en blijven tot ‘t eindezo heeft @ProudPizza iig hele tijd iemand om zich heen
![]()

Om 9 uur ben ik bij Foxgym, om 10 uur op het plankier
Duurt denk ik tot 13 uur, maar is een gokje, kan ook 14 zijn
1u30min reizen vanaf Foxgym
Dan zou dat zou op z'n vroegst 15 uur ofzo worden
Liefde allemaal hier
Weet je wat ik gewoon doe... Ik neem festival outfitje mee en hou contact via hier.
Ga toch een NS dagticket gebruiken en het zal vast niet uitverkocht raken, dus kan altijd lastminute kaartje kopen
Om 9 uur ben ik bij Foxgym, om 10 uur op het plankier
Duurt denk ik tot 13 uur, maar is een gokje, kan ook 14 zijn
1u30min reizen vanaf Foxgym
Dan zou dat zou op z'n vroegst 15 uur ofzo worden
Liefde allemaal hier
Weet je wat ik gewoon doe... Ik neem festival outfitje mee en hou contact via hier.
Ga toch een NS dagticket gebruiken en het zal vast niet uitverkocht raken, dus kan altijd lastminute kaartje kopen

Het is inmiddels bijna uitverkocht en Soenda verkoopt bijna elk jaar steevast uit voordat de datum gekomen is![]()
Er staan nu nog 145 op ticketswap, zou wel bizar zijn als die allemaal nog verkocht worden :O
toch?
Als het uitverkocht is vliegen die swaps er ook uit denk ik gezien het weer; zon + 20 graden![]()
Ben nooit naar Soenda geweest, maar misschien dus beter op voorhand maar kaartje kopen die ik altijd via ticketswap kan sellen?
ik vind helemaal mooi!ticketswap en technofeesten kennende zijn ze last minute goedkoper te krijgenBen nooit naar Soenda geweest, maar misschien dus beter op voorhand maar kaartje kopen die ik altijd via ticketswap kan sellen?
zelfs itw waar ik als een hyena voor moest jagen, was het in overvloed en goedkoper te krijgen op de laatste dag. maar geen idee hoe het met soenda zit!ticketswap en technofeesten kennende zijn ze last minute goedkoper te krijgenzelfs itw waar ik als een hyena voor moest jagen, was het in overvloed en goedkoper te krijgen op de laatste dag. maar geen idee hoe het met soenda zit!
Dat dere cortisol voor een ticket