MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.381
Beetje extra L-Carnithine erin en gaan!

"L-Carnithine"

Ja f**k inderdaad heerlijk weer
En m'n vriend is weekendje weg dus heb gezelschap nodig
:treuren:

Meet moet toch wel echt doorgaan

Hoe laat is je meet, kun je daarna niet doorgaan? Genoeg mensen aanwezig waar je bij kunt aansluiten..

Wij zijn bij opening gelijk binnen als ekte earlyravers... wij redden het alleen nooit tot heel laat.. wij zijn vaak na 8 á 9 uurtjes wel kapoet...

• #7.386
Hoe laat is je meet, kun je daarna niet doorgaan? Genoeg mensen aanwezig waar je bij kunt aansluiten..

Wij zijn bij opening gelijk binnen als ekte earlyravers... wij redden het alleen nooit tot heel laat.. wij zijn vaak na 8 á 9 uurtjes wel kapoet...

Haha :alien: als aliens weer naar huis :D Ik bedoel naar het hotel, waar dan de kamersleutel weer niet werkt ofzo :roflol:

Ja f**k inderdaad heerlijk weer
En m'n vriend is weekendje weg dus heb gezelschap nodig
:treuren:

Meet moet toch wel echt doorgaan
je kan ook later komen opzich, into the woods waren wij ook pas om 5 uur aangekomen, helemaal priem en goed kunnen vermaken

en wij beuken door en blijven tot ‘t einde :haha: zo heeft @ProudPizza iig hele tijd iemand om zich heen :dunno:

• #7.388
Ja maar Remco Beekwilder opent meteen, wie dat trouwens verzonnen heeft is echt een achterlijke mong**l.. Gelukkig is de line up van die tent over de hele linie lekker doorknallen... Maar anders :mad:

Om 9 uur ben ik bij Foxgym, om 10 uur op het plankier
Duurt denk ik tot 13 uur, maar is een gokje, kan ook 14 zijn
1u30min reizen vanaf Foxgym
Dan zou dat zou op z'n vroegst 15 uur ofzo worden

:thinking:

je kan ook later komen opzich, into the woods waren wij ook pas om 5 uur aangekomen, helemaal priem en goed kunnen vermaken

en wij beuken door en blijven tot ‘t einde :haha: zo heeft @ProudPizza iig hele tijd iemand om zich heen :dunno:

Liefde allemaal hier :heart:

Weet je wat ik gewoon doe... Ik neem festival outfitje mee en hou contact via hier.
Ga toch een NS dagticket gebruiken en het zal vast niet uitverkocht raken, dus kan altijd lastminute kaartje kopen

Weet je wat ik gewoon doe... Ik neem festival outfitje mee en hou contact via hier.
Ga toch een NS dagticket gebruiken en het zal vast niet uitverkocht raken, dus kan altijd lastminute kaartje kopen

so-much-awesome-meme.jpg

37c4a5578b49413555f0a4f29f6df33e.png

• #7.392
Het is inmiddels bijna uitverkocht en Soenda verkoopt bijna elk jaar steevast uit voordat de datum gekomen is :eek:

Er staan nu nog 145 op ticketswap, zou wel bizar zijn als die allemaal nog verkocht worden :O

toch?

• #7.395
Als het uitverkocht is vliegen die swaps er ook uit denk ik gezien het weer; zon + 20 graden :heart:

• #7.397
Ja met een zekerheid dat het uitverkoopt, kun je idd het beste op voorhand een ticket scoren. Met 20 graden en zonnig zijn er altijd last minute dagjesmensen, zeker in de regio Utrecht!

Ben nooit naar Soenda geweest, maar misschien dus beter op voorhand maar kaartje kopen die ik altijd via ticketswap kan sellen?
ticketswap en technofeesten kennende zijn ze last minute goedkoper te krijgen :emo: zelfs itw waar ik als een hyena voor moest jagen, was het in overvloed en goedkoper te krijgen op de laatste dag. maar geen idee hoe het met soenda zit!

• #7.400
ticketswap en technofeesten kennende zijn ze last minute goedkoper te krijgen :emo: zelfs itw waar ik als een hyena voor moest jagen, was het in overvloed en goedkoper te krijgen op de laatste dag. maar geen idee hoe het met soenda zit!

Alleen de stress al is mij dat het nooit waard :roflol: Dat dere cortisol voor een ticket :D

Terug
Naar boven