- Waardering
- 15.910
Wat zijn kuiten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn kuiten?
of booty

Op booty pak ik iedereen
Wtf was dat in de winter ofzo?Ik geef je nog een paar jaar + een paar klote ervaringen in de kou
Hardshock was ook zo'n drama met 7 graden en windkracht 8/9 langs het Almere Strand, verdomme nog nooit zo koud gehadGevoelstemp lag rond de -5 Volgens mij waren we om 18:30 weer in het hotel ofzo, ik heb alleen helemaal geen herinnering meer aan wat er na het festival heeft plaatsgevonden 0,0 niets nakkes nada
![]()

100+ kg buffelcrew
god damn it, je hebt gelijk. Ik zag je wel in je kort-korte broekje op insta.

Pfff, jullie vergeten dat de grootste buffel van DBB ook aanwezig is.
Me!
True maar last minute een ticket kopen als het wel lekker weer is dat is vaak geen issue (betaal liever wat meer dan dat ik tickets heb gekocht die ik niet kwijt kan omdat er 1000 mensen zijn die hun tickets verkopen ivm kutweer). En er is een uitzondering waar steevast een ticket voor gescoord wordt; Awake Fest.
Met 35 jaar is het ook niet zo'n ramp meer dat je niet meer overal bij bent en sommige mooie feestjes hebt gemist
En we wonen tegenwoordig ook niet meer zo centraal, wat de drempel ook weer extra verhoogt, een hotel boeken is daardoor ook een must geworden en op sommige feestdagen is dat niet te betalen (Pasen regio Amsterdam bijvoorbeeld).

Kom zaterdag maar naar Supersized als je durft xxxxxx@euphorea wanneer gaan wij weer armen vergelijken ;$;$
Twee jaar geleden Megabase ook met 10 graden en dikke wind op Almere strand, niet te harden was dat.Ik geef je nog een paar jaar + een paar klote ervaringen in de kou
Hardshock was ook zo'n drama met 7 graden en windkracht 8/9 langs het Almere Strand, verdomme nog nooit zo koud gehadGevoelstemp lag rond de -5 Volgens mij waren we om 18:30 weer in het hotel ofzo, ik heb alleen helemaal geen herinnering meer aan wat er na het festival heeft plaatsgevonden 0,0 niets nakkes nada
![]()
Ah dan ben je al goed voorbereid op aanstaande zaterdag.Twee jaar geleden Megabase ook met 10 graden en dikke wind op Almere strand, niet te harden was dat.
Hoeveeeeeel drugsss?Ah dan ben je al goed voorbereid op aanstaande zaterdag.
Het zal wel weer uitdraaien op veel te veel drugs nemen om het warm te krijgen :s
Alles wat er ook maar enigszins chemisch uitziet en binnen handbereik is neem ik in.
Ik had je wel genoemd!
Ik geef je groot gelijk hoor, zou normaal m'n ticket misschien ook wel verkopen, maar heb dit jaar werk ervoor afgezegd en er komen heel veel toffe mensen, kijk er al weken naar uit en heb na pittige tentamenweken wel ontspanning verdiend
Kom zaterdag maar naar Supersized als je durft xxxxxx
eensPfff, jullie vergeten dat de grootste buffel van DBB ook aanwezig is.
Me!

dankjewel