MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Gewoon jezelf leren te eten. Hele intents weekend minimaal 3500kcal per dag op gehad.

Ik at het laatste feestje gewoon nog een broodje kroket toen het feestje was afgelopen en ik mijn munten moest opmaken

wlwja.jpg

Eet normaal 1 a maximaal 2 bananen op een feest, laatste festival zowaar dit apparaat weg gekregen. Wel een half uur over gedaan :o

15odjqs.jpg

Ook een keertje op decibel van een bekende bij de hamburger kraam een gratis burger gekregen maar had wel zeker 10x een saus refill nodig voor het ding op was:roflol:

Was een inkoppertje jongens
Verpest het nou niet

1x gekruide patat op Hardfest. Dacht dat ik dood ging, alles bleef hangen in mn strot. Sindsdien smoothies of bananen, ik waag me er niet meer aan

1x gekruide patat op Hardfest. Dacht dat ik dood ging, alles bleef hangen in mn strot. Sindsdien smoothies of bananen, ik waag me er niet meer aan
Heb 5,5 jaar geleden toen ik vol aan de pillen zat in de Ziggodome met m'n domme kop een sausauzenbroodje besteld.......... :roflol:

Ik voel deze :roflol: een keer één frietje gehad en bleef er echt 10 min op kauwen en ‘t ging maar niet weg. uiteindelijk ook uitgespuugd en weggespoeld met water. nooit meer :haha:
sindsdien ook alleen bananen :heart:

Terug
Naar boven