AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Alle prijzen op evenementen zijn gewoon absurd, vieze geld graaiende wolven zijn het

True, maar daar probeer ik niet naar te kijken op zo'n dag.

Heb een paar jaar geleden 4 euro betaald voor een verrotte banaan bij Tomorrowland :o
Haha dat is lullig. Ik zei nog 7,50 voor een hele pizza valt mee. Zegt die knakker nee één slice. Toen maar weggelopen en een puntje gepakt. :p

Haha dat is lullig. Ik zei nog 7,50 voor een hele pizza valt mee. Zegt die knakker nee één slice. Toen maar weggelopen en een puntje gepakt. :p
1344529F-5CDB-4F86-A012-A4A02BB5571E.jpeg

Hahahaha mooi al die verhalen, bedankt voor het lachen :roflol:

Dit zelf ook keer gehad, maar kwam er pas na betalen achter dat je een achterlijk kleine slice krijgt.

Lijkt me als gastje daarachter ook kut, moet je tientallen opgefokte idioten aanhoren die zeiken dat het t*ring duur is

Dit zelf ook keer gehad, maar kwam er pas na betalen achter dat je een achterlijk kleine slice krijgt.

Lijkt me als gastje daarachter ook kut, moet je tientallen opgefokte idioten aanhoren die zeiken dat het t*ring duur is

Ja ik snap dat ze wat willen verdienen maar dit sloeg wel alles.

Ik at het laatste feestje gewoon nog een broodje kroket toen het feestje was afgelopen en ik mijn munten moest opmaken
Jep ik vreet als ik hard ga ook gewoon om 18:00 avondeten hoor. Gaat niet altijd even makkelijk, maar het gaat.

Dat jullie zoveel moeite doen om te eten :roflol:

Ik krijg in de ochtend al niets meer binnen /prefestivalnerves en zie het dan maar als een goede cutdag...

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.714
Wel apart dat jullie allemaal niet kunnen eten van de g only!!

• #7.716
Alle prijzen op evenementen zijn gewoon absurd, vieze geld graaiende wolven zijn het

Klopt :(

Maar ik hoef ook niet zo nodig te eten eerlijk gezegd. Maar bijna 4,00 voor een biertje gaat natuurlijk nergens over.. En daar lust ik er wel wat van op een festivaldag :D

Dat jullie zoveel moeite doen om te eten :roflol:

Ik krijg in de ochtend al niets meer binnen /prefestivalnerves en zie het dan maar als een goede cutdag...
Die festival nerves heb ik ondanks m'n ervaring ook nog steeds last van, elk festival weer. Ook minder eetlust dan.
Maar ik weet dat ik op een festival er wel goed aan doe om toch wat voedsel binnen te krijgen, voel vaak ook dat m'n maag echt heel leeg is wat ook niet heel chill is en gezond is.
Je verbrandt ook echt belachelijk veel op zo'n dag natuurlijk.

• #7.718
Die festival nerves heb ik ondanks m'n ervaring ook nog steeds last van, elk festival weer. Ook minder eetlust dan.
Maar ik weet dat ik op een festival er wel goed aan doe om toch wat voedsel binnen te krijgen, voel vaak ook dat m'n maag echt heel leeg is wat ook niet heel chill is en gezond is.
Je verbrandt ook echt belachelijk veel op zo'n dag natuurlijk.

Ik heb er ook al 20 jaar last van, maar het lukt vaak nog wel om de dag/avond ervoor in een flink overschot te belanden en dan de ochtend erna zo'n 1.500kcal naar binnen te werken. En in bier zitten ook kcal :D

Ik heb er ook al 20 jaar last van, maar het lukt vaak nog wel om de dag/avond ervoor in een flink overschot te belanden en dan de ochtend erna zo'n 1.500kcal naar binnen te werken. En in bier zitten ook kcal :D
Heel gek is dat, kan die zenuwen ook niet echt verklaren. Vaak begint het al in lichte mate op woensdag/donderdag.

Mijn ontbijt is gewoon standaard brinta/oats/whey, afhankelijk van hoelang de reis is naar het festival gaat er vaak chocomel en eiwitreep in en krentenbollen.
Verder heb ik op het festival ook een drinkprobleem, krijg water en frisdrank etc amper weg. Laatste festival is het me wel beter gelukt mezelf te forceren wat frisdrank te drinken, dus toch wat kcal :D
De frisdrank die je op veel festivals krijgt is ook lauw/warmig, koolzuur is eruit, betaal ik dan 2,85 voor verdomme.

Ik stoor me er ook al jaren aan dat er amper dranken zonder koolzuur zijn. Zou graag appelsap, fristi, sinaasappelsap, AA-drink en andere sportdranken zien. Vaak is er enkel Ice tea en Red bull en dat is ranzig.

Terug
Naar boven