- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Was twee munten, dus 5,70 euro
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was twee munten, dus 5,70 euro
Moah alsnog prijzig. Pizza slice bij glory in Amsterdam was 7,50 ofzo. Die prijzen zijn absurd.
True, maar daar probeer ik niet naar te kijken op zo'n dag.Moah alsnog prijzig. Pizza slice bij glory in Amsterdam was 7,50 ofzo. Die prijzen zijn absurd.

Haha dat is lullig. Ik zei nog 7,50 voor een hele pizza valt mee. Zegt die knakker nee één slice. Toen maar weggelopen en een puntje gepakt.True, maar daar probeer ik niet naar te kijken op zo'n dag.
Heb een paar jaar geleden 4 euro betaald voor een verrotte banaan bij Tomorrowland![]()

Haha dat is lullig. Ik zei nog 7,50 voor een hele pizza valt mee. Zegt die knakker nee één slice. Toen maar weggelopen en een puntje gepakt.![]()
Dit zelf ook keer gehad, maar kwam er pas na betalen achter dat je een achterlijk kleine slice krijgt.Haha dat is lullig. Ik zei nog 7,50 voor een hele pizza valt mee. Zegt die knakker nee één slice. Toen maar weggelopen en een puntje gepakt.![]()
Dit zelf ook keer gehad, maar kwam er pas na betalen achter dat je een achterlijk kleine slice krijgt.
Lijkt me als gastje daarachter ook kut, moet je tientallen opgefokte idioten aanhoren die zeiken dat het t*ring duur is
Jep ik vreet als ik hard ga ook gewoon om 18:00 avondeten hoor. Gaat niet altijd even makkelijk, maar het gaat.Ik at het laatste feestje gewoon nog een broodje kroket toen het feestje was afgelopen en ik mijn munten moest opmaken

Ik merk het gewoon als ik honger krijg haha. Inkakken=eerst eten en daarna bijpakkenDat jullie zoveel moeite doen om te eten
Ik krijg in de ochtend al niets meer binnen /prefestivalnerves en zie het dan maar als een goede cutdag...
Ik merk het gewoon als ik honger krijg haha. Inkakken=eerst eten en daarna bijpakken

It's not affordable
Je mag me wel meenemen naar een leuk technofeest
#lockeduppun

Alle prijzen op evenementen zijn gewoon absurd, vieze geld graaiende wolven zijn het

Die festival nerves heb ik ondanks m'n ervaring ook nog steeds last van, elk festival weer. Ook minder eetlust dan.Dat jullie zoveel moeite doen om te eten
Ik krijg in de ochtend al niets meer binnen /prefestivalnerves en zie het dan maar als een goede cutdag...
Die festival nerves heb ik ondanks m'n ervaring ook nog steeds last van, elk festival weer. Ook minder eetlust dan.
Maar ik weet dat ik op een festival er wel goed aan doe om toch wat voedsel binnen te krijgen, voel vaak ook dat m'n maag echt heel leeg is wat ook niet heel chill is en gezond is.
Je verbrandt ook echt belachelijk veel op zo'n dag natuurlijk.

Heel gek is dat, kan die zenuwen ook niet echt verklaren. Vaak begint het al in lichte mate op woensdag/donderdag.Ik heb er ook al 20 jaar last van, maar het lukt vaak nog wel om de dag/avond ervoor in een flink overschot te belanden en dan de ochtend erna zo'n 1.500kcal naar binnen te werken. En in bier zitten ook kcal![]()