- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Tof volgende keer even langer praten man grappig dat je me zo herkende
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vlnr? K herken niet iedereen. Tanktops op festival.

Gruwelijk beter als vorig jaar!

Jij was wel goed buff manBoys, excuses helemaal de tijd vergeten.. toen was het al telaat..
Wie is die gast met dominator op zijn shirt? De rest ken ik wel allemaal namelijk hihihihi

Ja bij mij in noord holland was het gister ochtend best koud en kut weer.. daar echt bloedheet (vond ik dan iig) en gelukkig niet echt regen
eerste keer dat ik zo erg heb zitten zweten terwijl ik wel op feesten ben geweest die warmere temperaturen haddenJa bij mij in noord holland was het gister ochtend best koud en kut weer.. daar echt bloedheet (vond ik dan iig) en gelukkig niet echt regen

Is dit zoiets als alles onder de gram is natural/nuchter?

Zooo moooi, heen weg stort regen alles... bijna ongeluk op snelweg bier door hele autoJa bij mij in noord holland was het gister ochtend best koud en kut weer.. daar echt bloedheet (vond ik dan iig) en gelukkig niet echt regen

Met de auto stonden we voor het feest en erna ook bijna een uur in de fileEcht veel (oud) dbb'ers tegengekomen, was weer erg gezellig! En gvd wat hebben we geluk gehad met het weer zeg, dat heeft het festival zo veel beter gemaakt. Blij dat ik toch gegaan ben
Smetje op de dag is toch wel de bussen nadien. 23.00 feest af. 23.30 was iedeeen ongeveer bij de bus en tegen 01.00 konden we pas beginnen met rijden. Rond 03.20 thuis![]()