Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Jammer van het weer vandaag. Had wel zin gehad in een feestje!

Ben blij dat het geen 900 graden meer is.

• Like
Waarderingen: LM
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.964
Jammer van het weer vandaag. Had wel zin gehad in een feestje!

:woot: Ons derde festival dit jaar; Soenda was het 29 graden sunshine all the way AwakeFest was het 31 graden en sunshine all the way en vandaag bij Onder de Radar ook weer 32 graden :headphone: met..... sunshine all the way en wie weet kans op een verkoelende onweersbui vanavond :D

The God of the Sun is with us so far :heart:

Gaan er mensen van hier wel eens naar beachpartysss? zoals Woodstock?

Iemand naar SFEER zaterdag?

Timetable van decibel online. ben al in full autism mode mijn eigen excel overzicht aan het maken van de stages en artiesten :o.

• #7.972
Timetable van decibel online. ben al in full autism mode mijn eigen excel overzicht aan het maken van de stages en artiesten :o.

Dat is de helft van de pret :D
Deed ik vroeger ook, maar heb geleerd meer gewoon daar te blijven waar het best gedraaid wordt, of de sfeer het beste is, of de meeste zuurstof voorhanden is :o

Dat is de helft van de pret :D
Deed ik vroeger ook, maar heb geleerd meer gewoon daar te blijven waar het best gedraaid wordt, of de sfeer het beste is, of de meeste zuurstof voorhanden is :o
Haha, idd! in 90% van de gevallen verandert het hele schema, maar de voorpret is gewoon leuk. Lekker muziek luisteren en een beetje excellen :rocker2:

• Like
Waarderingen: Vonk
Haha, idd! in 90% van de gevallen verandert het hele schema, maar de voorpret is gewoon leuk. Lekker muziek luisteren en een beetje excellen :rocker2:
Deed ik vroeger ook, maar tegenwoordig ben ik veel selectiever. Ben toch niet in staat van heel de dag goed na te denken, probeer wel enkele namen telkens te zien!
Is er geen app waarop je de timetable kan zien? Hierop kan je vaak je favorieten aanduiden en krijg je op tijd een melding waar ze draaien.
Probleem is bij mij dat ik pas op m'n gsm kijk in het toilet :D
Dit weekend Wecandance, enkel zaterdag en afterparty bij maat thuis. Alleen spijtig dat er heel de dag regen voorzien is :(

• Like
Ff meeten?:cool:
Ik maak geen overzicht want daar hou ik me toch nooit aan. Meestal enkele artiesten die ik echt graag wil zien en verder zie ik het wel.

• Like
Alleen is de huidige weersvoorspelling nog niet zo leuk

Screenshot_20190806-120301_Weeronline.jpg

• #7.978
Jullie hebben steeds pech :eek:

volgens weer.nl is het enigszins zonnig met een klein drupje. Lastig voorspellen nog aangezien het nog 1,5 week is. We zien het wel!

Terug
Naar boven