- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is helemaal waar. Veel beter dit dan 40 graden.
Jammer van het weer vandaag. Had wel zin gehad in een feestje!
Ons derde festival dit jaar; Soenda was het 29 graden sunshine all the way AwakeFest was het 31 graden en sunshine all the way en vandaag bij Onder de Radar ook weer 32 graden
met..... sunshine all the way en wie weet kans op een verkoelende onweersbui vanavond 

Dat is helemaal waar. Veel beter dit dan 40 graden.
Kan niet wachten tot het weer 18 graden is heerlijk

Kan altijd toch nog gaan?Jammer van het weer vandaag. Had wel zin gehad in een feestje!

Timetable van decibel online. ben al in full autism mode mijn eigen excel overzicht aan het maken van de stages en artiesten.

Haha, idd! in 90% van de gevallen verandert het hele schema, maar de voorpret is gewoon leuk. Lekker muziek luisteren en een beetje excellenDat is de helft van de pret
Deed ik vroeger ook, maar heb geleerd meer gewoon daar te blijven waar het best gedraaid wordt, of de sfeer het beste is, of de meeste zuurstof voorhanden is![]()

Deed ik vroeger ook, maar tegenwoordig ben ik veel selectiever. Ben toch niet in staat van heel de dag goed na te denken, probeer wel enkele namen telkens te zien!Haha, idd! in 90% van de gevallen verandert het hele schema, maar de voorpret is gewoon leuk. Lekker muziek luisteren en een beetje excellen![]()

Ff meeten?Timetable van decibel online. ben al in full autism mode mijn eigen excel overzicht aan het maken van de stages en artiesten.

sure!Ff meeten?
Ik maak geen overzicht want daar hou ik me toch nooit aan. Meestal enkele artiesten die ik echt graag wil zien en verder zie ik het wel.
Nog geen pech gehad dit jaar met het weer.