XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

polotraxx

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 jun 2010
Waardering
927
Lengte
1m78
Massa
80kg
aanwezig op reverze en tickets voor Extrema outdoor ook binnen :D

Punjab

Chandigarh Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
24.494
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Extrema Outdoor BE dan zeker?

Punjab

Chandigarh Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
24.494
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Ja :) Is dat in NL ook? Wist ik zelfs niet :D
Doodgebloed na de verhuizing naar Wanroij.. Er is niet echt ruimte meer in NL voor festivals die zich niet meer weten te onderscheiden. Ik vond het zelf wel leuk daar in Wanroij, niet te ver van huis ook etc., maar volgens mij vonden de trouwe Extrema fans het maar niets. Jaar erop was de kaartverkoop dermate slecht dat het niet door is gegaan. Weet niet meer of dit nu 2019 of 2018 is geweest :o

Koppie

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
17 nov 2016
Waardering
3.678
Lengte
1m84
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
Doodgebloed na de verhuizing naar Wanroij.. Er is niet echt ruimte meer in NL voor festivals die zich niet meer weten te onderscheiden. Ik vond het zelf wel leuk daar in Wanroij, niet te ver van huis ook etc., maar volgens mij vonden de trouwe Extrema fans het maar niets. Jaar erop was de kaartverkoop dermate slecht dat het niet door is gegaan. Weet niet meer of dit nu 2019 of 2018 is geweest :o
Vroeger vaak naar Extrema geweest en echt goede feestjes gehad, maar laatste keer dat ik daar was (denk 3 jaar geleden en nog bij Aquabest) was het al echt ruk. Helaas............

polotraxx

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 jun 2010
Waardering
927
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vroeger vaak naar Extrema geweest en echt goede feestjes gehad, maar laatste keer dat ik daar was (denk 3 jaar geleden en nog bij Aquabest) was het al echt ruk. Helaas............
XO is in België al jaren een vaste waarde. Een van de betere in België vind ik, tot nu toe. Het enige probleem vind ik dat house/techno meer en meer mainstream worden en ook een ander publiek beginnen aan te trekken. De mensen die niet meer voor de muziek komen maar gewoon om er bij te horen en drugs te nemen. Drugs heb je altijd en overal maar als je mensen hebt die dan ook nog vooral voor de muziek komen, is de sfeer pakken beter.
Is overigens op elk festival zo.
Overigens vind ik de tendens dat er meer hardere techno op zo'n evenementen wordt gespeeld wel goed. Tot enkele jaren terug vooral house of minimal en vorig jaar namen zoals Paula Temple vind ik zeker een verbetering :D

Bovenaan