- Waardering
- 15.402
Is precies mijn planAnders ik wel. Lekker heen en weer lopen tussen X en M

Heb al in m'n hoofd geprent waar de stages zitten, nu ze nog blijven kunnen vinden in de avond...
Dat mag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is precies mijn planAnders ik wel. Lekker heen en weer lopen tussen X en M

Dat mag
Iemand afgelopen jaren wel eens op awake outdoor geweest en enige idee of er uberhaupt nog Schranz gedraaid wordt? Of echte stevige techno, niet reinier "stevig"
Beetje obscure shit als somniac one enzo.
Echt hardtechno zoals fatima hajji, petduo enz was voor het laatst in 2016.Iemand afgelopen jaren wel eens op awake outdoor geweest en enige idee of er uberhaupt nog Schranz gedraaid wordt? Of echte stevige techno, niet reinier "stevig"
Frank Kvitta en miss Djax waren vroeger de way to go op awakefest.Iemand afgelopen jaren wel eens op awake outdoor geweest en enige idee of er uberhaupt nog Schranz gedraaid wordt? Of echte stevige techno, niet reinier "stevig"
Mag ik zomaar met andere knuffelen?Is precies mijn plan
Heb al in m'n hoofd geprent waar de stages zitten, nu ze nog blijven kunnen vinden in de avond...
Dat mag
Met mij mag je altijd knuffelen.
Keur ik goed ja, van die lekkere zweetknuffels
Aanstaande zondag kijk ik het meeste uit naar SNTS, dat mag je daar wel onder verstaan vind ik & iemand als Rebekah kan ook wel behoorlijk goor gaan.
Aanstaande zondag kijk ik het meeste uit naar SNTS, dat mag je daar wel onder verstaan vind ik & iemand als Rebekah kan ook wel behoorlijk goor gaan.
op decibel had je toen een obscure tent waar het veel gedraaid werdNouja zeg
Reageer dan oetlul ipv op dbb te slacken.
Dat is prima techno inderdaad maar geen schranz, dat is een stuk harder.op decibel had je toen een obscure tent waar het veel gedraaid werd
Zal weer eens verdiepen in Awake, vaak dagen met echt kut dj's maar kan leuk zijn. Qua techno dit jaar volgens mij alleen Paradigm en Smeersboel staan maar denk dat die laatste verkoop.
Dat is prima techno inderdaad maar geen schranz, dat is een stuk harder.op decibel had je toen een obscure tent waar het veel gedraaid werd
Zal weer eens verdiepen in Awake, vaak dagen met echt kut dj's maar kan leuk zijn. Qua techno dit jaar volgens mij alleen Paradigm en Smeersboel staan maar denk dat die laatste verkoop.
Je hebt al antwoord schatje

Gewoon festival. Heb zaterdag tickets. Aangezien je hier blijkbaar sneller antwoord dan op app. Ga jij nog naar paradigm? @Shadow Project

Dan ben ik wss net een maand papa, neeGewoon festival. Heb zaterdag tickets. Aangezien je hier blijkbaar sneller antwoord dan op app. Ga jij nog naar paradigm? @Shadow Project![]()

Goed excuus om even tot rust te komen, komt wel weer goed uit he zo'n baby terwijl je een keerm ijn kant op moet komen in plaats van vice versa. ;s Zal wel met opzet gedaan zijn.
Ja heb de baby precies zo gepland :$q
Goed excuus om even tot rust te komen, komt wel weer goed uit he zo'n baby terwijl je een keerm ijn kant op moet komen in plaats van vice versa. ;s Zal wel met opzet gedaan zijn.