- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had me nog zo voorgenomen in 2022 geen grammar nazi uit te hangen, maar jij bent toch gewoon een Nederlander? 
Ik hield al netjes m'n mondDe ticket ja?Ik had me nog zo voorgenomen in 2022 geen grammar nazi uit te hangen, maar jij bent toch gewoon een Nederlander?
![]()

Ik vind het ook raar, maaaarr.... Kan niet beiden? Aangezien ticket volgens mij een engels woord is, kunnen beide lidwoorden.De ticket ja?Ik had me nog zo voorgenomen in 2022 geen grammar nazi uit te hangen, maar jij bent toch gewoon een Nederlander?
![]()
Pffff zeikerdDe ticket ja?Ik had me nog zo voorgenomen in 2022 geen grammar nazi uit te hangen, maar jij bent toch gewoon een Nederlander?
![]()
Ik vind het ook raar, maaaarr.... Kan niet beiden? Aangezien ticket volgens mij een engels woord is, kunnen beide lidwoorden.
Maarja dan nog, ook al moest ik gelijk hebben wist meeuw dit niet omdat hij dom is.
Beide 😳
Vanaf aankomende vrijdag, 1g voor binnen feesten.Geen idee wat huidige stand van maatregelen zijn maar festivals (indoor feesten?) mogen weer volledig met alleen een testje van te voren?
Pep of coke?

Dikke prima, zolang we we er los kunnen. Ongelimiteerde aantallen, of effectief nog steeds limitaties waardoor het voor 90% financieel niet uit kan.
Ik ook maar volgens mij zit ik dan precies einde cruiseDominator kaartje binnen.
HARDKOORLINKSVOOR.
Maar weer goeie blast samenstellen🤭

Zekersss vlammennDominator kaartje binnen.
HARDKOORLINKSVOOR.
Maar weer goeie blast samenstellen🤭
@JespertieGaan er vanavond mensen hier naar paradigm reopening?
Harmony of Hardcore letsgooooHarmony of hardcore
7th sunday
Wish outdoor
Ben lui dus alleen festivals in de buurt. Moet alleen nog een oppas regelen voor me zoontje en vriendin.